MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • zag er vrij gay uit allemaal
     
    Met je handen in je achterzakken naar iemand toelopen om te vechten is sowieso de beste tactiek. Vervolgens zachtjes duwen, liefst twee of drie keer om te tonen dat je een echte alpha bent.... :roflol:

    Iedereen heeft vast wel zo'n "ruzie's" meegemaakt op school, maar zo gay heb ik het nog nooit gezien.
     
    Ik zit gezellig met de familie rtl4 te kijken met oranje tompoezen, koning Willem heeft er een oranje fan bij!:D:D:D:D:D
     
    Vechten is gewoon kansloos...
    Tja inderdaad.. Deze Justin Bieber generatie is sowieso om te huilen :(

    Weet iemand trouwens de context van dit opstootje? Ik las in de comments dat ze vechten om een meisje?
     

    Het is niet om stoer te doen, ik antwoord gewoon op de vraag van OP. Ik heb helemaal heen behoefte om stoer te doen, maar bedankt ik vat het maar op als compliment. Btw die kerel die ik op de grond had gegooit en ik elkaar had geslagen had een bloedneus en een blauw oog.


    de andere posts van zwabber zijn weggehaald omdat hij een heel lelijk scheldwoord gebruikte wat ook opgevat kan worden als ziekte waarin hij beschreef dat hij meerdere keren een gevecht is gebonnen.



    BRAND
    das nederlands voor burn
     
    de andere posts van zwabber zijn weggehaald omdat hij een heel lelijk scheldwoord gebruikte wat ook opgevat kan worden als ziekte waarin hij beschreef dat hij meerdere keren een gevecht is gebonnen.



    BRAND
    das nederlands voor burn

    Scherp.
     
    Back
    Naar boven