- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Haha dat verklaart

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch de bedoeling als je met MissNuke kan spelen?![]()
Dat is toch de bedoeling als je met MissNuke kan spelen?![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
OT: Zin in vandaag, weet ook niet waarom.

Met jou wil ook eens spelen hoor
Ik zal dan maar met feedback monopolie spelen?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
OT: Zin in vandaag, weet ook niet waarom.

Bioinformatica. M'n oog gaat ook uit naar Applied Science.
Precies de richting die ik al jaren wil doen, maar niet wist dat zoiets bestond. Kan nu m'n 3 beste vakken en m'n liefde hiervoor combineren. Dat je een shitload aan studiebeurs krijgt en de eis naar zulke mensen zo hoog is dat veel in hun 3de jaar al een baan aangeboden krijgen met een bruto startsalaris waar je hoofd spontaan van begint te knikken moet ik dan maar voor lief nemen.ben je het thuiszitten zat of doe je het voor de studiebeurs?
Precies de richting die ik al jaren wil doen, maar niet wist dat zoiets bestond. Kan nu m'n 3 beste vakken en m'n liefde hiervoor combineren. Dat je een shitload aan studiebeurs krijgt en de eis naar zulke mensen zo hoog is dat veel in hun 3de jaar al een baan aangeboden krijgen met een bruto startsalaris waar je hoofd spontaan van begint te knikken moet ik dan maar voor lief nemen.
dat klinkt alsof iemand in de sportschool je hoofd flink op hol heeft gebracht met zijn praatjes!
Wil em over die genoemde 3 jaar nog wel is horen over de studie. Denk je dat ie er dan al achter is dat ie moet studeren?
dat klinkt alsof iemand in de sportschool je hoofd flink op hol heeft gebracht met zijn praatjes!

Precies de richting die ik al jaren wil doen, maar niet wist dat zoiets bestond. Kan nu m'n 3 beste vakken en m'n liefde hiervoor combineren. Dat je een shitload aan studiebeurs krijgt en de eis naar zulke mensen zo hoog is dat veel in hun 3de jaar al een baan aangeboden krijgen met een bruto startsalaris waar je hoofd spontaan van begint te knikken moet ik dan maar voor lief nemen.
Ik doe zelf applied science (Life science aan de HU) als je wat wilt weten kan je wel bij mij terecht.