XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lekker weer en ipv de hele dag binnen te zitten kan ik vandaag 4u auto rijden.

ben je het thuiszitten zat of doe je het voor de studiebeurs?
Precies de richting die ik al jaren wil doen, maar niet wist dat zoiets bestond. Kan nu m'n 3 beste vakken en m'n liefde hiervoor combineren. Dat je een shitload aan studiebeurs krijgt en de eis naar zulke mensen zo hoog is dat veel in hun 3de jaar al een baan aangeboden krijgen met een bruto startsalaris waar je hoofd spontaan van begint te knikken moet ik dan maar voor lief nemen.

Precies de richting die ik al jaren wil doen, maar niet wist dat zoiets bestond. Kan nu m'n 3 beste vakken en m'n liefde hiervoor combineren. Dat je een shitload aan studiebeurs krijgt en de eis naar zulke mensen zo hoog is dat veel in hun 3de jaar al een baan aangeboden krijgen met een bruto startsalaris waar je hoofd spontaan van begint te knikken moet ik dan maar voor lief nemen.

dat klinkt alsof iemand in de sportschool je hoofd flink op hol heeft gebracht met zijn praatjes!

dat klinkt alsof iemand in de sportschool je hoofd flink op hol heeft gebracht met zijn praatjes!

Haha idd of hier op t forum :rolleyes: Wil em over die genoemde 3 jaar nog wel is horen over de studie. Denk je dat ie er dan al achter is dat ie moet studeren?:rolleyes:

En niet onterecht ook ;)
Mijn nicht heeft ook iets in die richting gestudeerd in Wageningen, nog voor ze klaar was had ze al een baan bij de TU in Delft.. En die verdient een erg leuk zakcentje kan ik je vertellen..
Daarnaast is het gewoon uitermate boeiende materie natuurlijk en gaaf als je kundig genoeg bent om je dat eigen te maken :)

Ik ben blij voor je Peanuthead.

Ik doe zelf applied science (Life science aan de HU) als je wat wilt weten kan je wel bij mij terecht.

Wat begrijpelijkere naam is waarschijnlijk biologie en medisch laboratorium onderzoek.
Je wordt in essentie klaar gestoomd om te gaan werken als biomedisch analist op het lab. Wat dus inhoud met name onderzoek of diagnostisch werk gaat doen afhankelijk van waar je solliciteert.

Terug
Naar boven