gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Op elk potje past een dekseltje. Maar even serieus, lijkt ze op jou dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op elk potje past een dekseltje. Maar even serieus, lijkt ze op jou dan?

lekker mijn eerste echte biceps+triceps+schoudertraining thuis gedaan. en die voel ik goed.![]()
Waar woon je ?
kreeg gisteren fatsoenlijke tips over deadlift.
even later bleek het een crossfit phaggot te zijn.
eerst was hij aan het deadliften, met 140KG, daarna ging tie balanceer oefeningen op schijven doen. dafuq![]()
Ik doe ze ook tov vechtsporten.Leg eens uit wat er mis is met balanceer oefeningen ?
Mss heeft de beste man probs met onderrug oid ?
Ik doe ze ook zo nu en dan, ivm herniaverleden.
Lekker boeien hoe het eruit ziet, het is effectief.Het ziet er mss wat phaggot uit, maar prima manier om bijv. core te versterken. Goede stabiliteit, evenwicht etc komt tot uiting in alle andere oefeningen die je doet.
Snap niet wat mensen daar op tegen hebben idd.
Doe jij aan vechtsport ?
Denk dat ik besloten heb wat ik ga studeren:
Bank en financiewezen![]()
Het weer ! Weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier is het heerlijk. Kleine slaapt nu even, maar zodra wakker ff snel op de fiets naar de stad voor een hoegaarden wit en fristi en ijsco voor de kleine. !
Vrouw laat ik thuis !
Mannen met kleine kids = babemagnet !
Het weer ! Weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier is het heerlijk. Kleine slaapt nu even, maar zodra wakker ff snel op de fiets naar de stad voor een hoegaarden wit en fristi en ijsco voor de kleine. !
Vrouw laat ik thuis !
Mannen met kleine kids = babemagnet !

De zon heeft ook zojuist mijn veranda bereikt;
http://i34.tinypic.com/25srb0y.jpg
Tijd om te verkassen.