MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wie gaan er nog meer mee basketballen?

Redelijk fatsoenlijke en rustige gym gevonden. Man-vrouw ratio is ongeveer 1-5 en het squatrek wordt meestal niet gebruikt. Enkel de prijs verpest het een beetje (€55/maand als je 3 maanden vooruit betaald).

Oh ja, de vrouwen zijn bijna allemaal 50+ :(

Cut gaat goed! Er begint zelfs een zichtabre ader of mijn linker heup/bekken te lopen :eek:,Arnodsi happy! :)

Nu belonen met lasagne! :D:meal: (had tem 17.30uur nog maar 600kcal binnen :eek:)

voor de fappers: nieuwe pics in log, na mijn training

no homo

Laatst bewerkt:
gulder moet echt ies langst kabberdoesken uldere zak lege

Cut gaat goed! Er begint zelfs een zichtabre ader of mijn linker heup/bekken te lopen :eek:,Arnodsi happy! :)

Nu belonen met lasagne! :D:meal: (had tem 17.30uur nog maar 600kcal binnen :eek:)

voor de fappers: nieuwe pics in log, na mijn training

no homo

Jij ook al aders? :trollface:

84737CC6-E320-4E2B-A7A1-5C9053F5A0CE-700-000000326012F10A_zps6fd44f04.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-voelen-zich-nog-steeds-gediscrimineerd.dhtml

"Jonge moslims voelen zich nog steeds gediscrimineerd"
60% "hartverwarmend" :roflol:

Ook altijd laten uitschijnen dat het de schuld is van autochtonen en dat wij moeten veranderen...
Terwijl een niet verwaarloosbaar aantal allochtonen (vooral Marokkanen) het bv maar normaal vonden dat er een scheidsrechter werd doodgeslagen en de moordenaars steunden...
Moesten ze zich zelf wat meer aanpassen en moeite doen...zij komen hier wonen dus zij moeten zich aanpassen, niet wij. Dat ze hen cultuur meenemen ok, maar wij moeten die niet overnemen of ons daar aan aanpassen.
Of moeten we alle Be en NL vrouwen gaan verplichten boerka's te dragen zodat ze zich minder gediscrimineerd zouden voelen? :roflol:

Terug
Naar boven