- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Nope, maar als je me kan uitleggen hoe ik dat doe wil ik t vast wel een x proberen. Was meer een reactie op die jongen die er van droomt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanmorgen irl coïtus gehad met ziek lekkere chick, jammer alleen dat ik er al vier jaar getrouwd mee ben![]()
Dus toch!Ik reed op mijn scootertje naar de sportschool en toen kwam ik onderweg groot een aanplakbiljet tegen van Limp Bizkit in Groningen. Net ff kaartje gekocht![]()
enkel de 14 jarige meisjes zijn dunner?

Je staat droger, hebt 2 kuren achter de rug en nog steeds heb ik meer abs dan jou! U jelly?Ik sta stuk droger dan Arnaud
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:07 ----------
5 kilo moet wel natty lukken voor einde zomer![]()

Verschil tussen nominaal en daadwerkelijke waarde. Moet bij een NV direct gestort worden. Moet apart vermeld worden op balans.
Damn, die channel van haar is echt gaar man.
Rare wereld leven we toch in.
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:58 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=kyOWj-ZZNc4
full video![]()

Oke maar nu is mijn vraag: stel je wilt dat een agiostorting niet toekomt aan een andere aandeelhouder, wat voor statutaire regeling kun je dan opmaken?
Je bedoelt bij het uitkeren van dividend uit de vrije reserves aan de aandeelhouders?
Damn, die channel van haar is echt gaar man.
Rare wereld leven we toch in.
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:58 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=kyOWj-ZZNc4
full video![]()
Nee niet uit de vrije reserves, maar de agio reserves. Ik zat zelf te denken aan letteraandelen, dat houders van aandeel A dividend uitkeringen genieten van winstreserve A (waar agio is toegevoegd) en houders van B niet. Zat nu te kijken naar een geschreven statutaire regeling, maar moeilijk te vinden.
De agio reserve is een vrije reserve. Misschien het uitgeven van gewoon preferente aandelen? Daarmee houden ze een vast jaarlijks dividend.