XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • LOL journaal, skybox gasten waren onwel geworden,
    bleek spacecake te zijn , hoe het er kwam wist niemand :p:D
     
    Alweer? :eek:

    Jij bent toevallig die ene neger niet? Sidney Schmeltz?

    Lolwut wie?:D

    Correct maar ik rij dan ook geen baksteenvormige auto :trollface:

    Het kunststof van de grille richt al de nodige schade aan en daarachter een radiateur die als een soort slicer werkt en daarachter weer het motorblok.
    Frontaal met 50 km p/u denk ik dat je de radiator wel haalt hoor.:o

    Landrover nu alweer de deur uit? Wat voor auto ga je halen?

    Rover blijft nog even maar voor korte afstandjes en stadsverkeer is dat ding gewoon niet praktisch vandaar wat kleins erbij.Niks bijzonders verder, een polootje van 2011 met 17k gelopen.

    Deze gaat ie kopen
    http://www.youtube.com/watch?v=cDoRmT0iRic

    ---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:43 ----------


    Idd, dat hij meer geeft om een kras op zn auto dan iemand doodrijden :roflol:
    Maakt niet uit wie in fout is.

    Die verbruikt nog 3x zoveel als die landrover.:roflol:

    Nja ik zou ook niet blij worden van een kras....:o
     
    Vetmeting: 13,75%!!!!!!!!!
     
    Al 3 weken stond een huisfeestje op het programma van een meisje waar ik ruzie mee heb omdat ik haar heb gedoet en niks meer heb laten horen. Iedereen van mijn vrienden mocht komen, behalve ik. Appt ze om 1 uur via een vriend: je durft toch niet te komen. Well, guess who you just invited to your party.

    Daar eerst 10 minuten buiten gestaan omdat ze me niet binnen wilde laten, wat gepraat met haar huisgenoten. Stond ze in de deuropening met een plastic golfclub :rolflol:. Uiteindelijk naar binnen gegaan en 15 minuten gechilld, alleen zij vond het erg dat ik er was. Daarna weggestuurd door haar vriendinnen en toen kwam ze nog zeggen dat zij het niet was die had gestuurd dat ik niet durfde te komen. Ze vertelde dat ze er geen moeite mee had dat ik er was etc. excuses aanbieden. Leek me een mooi moment om weg te gaan, zodat ze lekker kon denken wat ze had gedaan aangezien ze me nog steeds leuk vind.

    Beste van dit verhaal: Op de terugweg een Gazelle fiets gevonden waar alleen de ketting af lag. Morgen fixen en doorverkopen. Goodnight
     
    jij blij! :)
    hier was het weer... 1:30, 3:30, 5:15 en 6:00 op... vrije dag... :rolleyes:
    He bah
    Ik heb ook om 2, 4, 7 uur de klok gezien.. pijnaanvallen... kon wel langer blijven liggen :)
     
    Vanochtend om 7uur baantjes gezwommen, heerlijk in het buitenbad :D
     
    vandaag tattoo dag :) en dit natuurlijk

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Vanochtend om 7uur baantjes gezwommen, heerlijk in het buitenbad :D

    Brrrrr koud.. wel lekker rustig..

    Ga toch liever binnen zwemnen al is het dan soms slalomzwemmen.. maak ik dubbele km :)

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 09:20 ----------

    vandaag tattoo dag :) en dit natuurlijk

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Lekker!! ik = jaloers..

    Fotootje plaatsen he!
     
    Brrrrr koud.. wel lekker rustig..

    Ga toch liever binnen zwemnen al is het dan soms slalomzwemmen.. maak ik dubbele km :)

    ---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 09:20 ----------



    Lekker!! ik = jaloers..

    Fotootje plaatsen he!

    Net jelly zijn :( jij mag ook gauw weer :D

    Zeker pic vandaag en morgen sta ik op het programma dus zal wel wat te zien zijn :D

    Offtopic : Alles goed met je ?
     
    Net jelly zijn :( jij mag ook gauw weer :D

    Zeker pic vandaag en morgen sta ik op het programma dus zal wel wat te zien zijn :D

    Offtopic : Alles goed met je ?

    Duurt nog 3 weken :( ;)

    Lekker stuk weer af dus !

    Laatste stuur ik je wel pb.. voordat bepaalde weer gaan piepen :)
     
    Brrrrr koud.. wel lekker rustig..

    Ga toch liever binnen zwemnen al is het dan soms slalomzwemmen.. maak ik dubbele km :)

    Was nog aardig druk, was dauwzwemmen kwamen meer mensen op af dan ik het verwacht normaal pas om 8.15 open. Water is gelukkig wel altijd warm en het is 5 minuten van mijn huis en kost me niks omdat ik er ook werk
     
    Was nog aardig druk, was dauwzwemmen kwamen meer mensen op af dan ik het verwacht normaal pas om 8.15 open. Water is gelukkig wel altijd warm en het is 5 minuten van mijn huis en nog is gratis aangezien ik er ook werk

    Oke nou hier uit koud hihihi.. vind binnenwater al net aan soms hehehe na paar baantjes gaat het altijd wel!.

    Dat is helemaal lekker ik betaal dik 4 euro per keer. Wil graag 2 keer per week.. maar wordt zon dure bedoeling dan
     
    Back
    Naar boven