AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

tumblr_m601f2Pnqg1rzpz9eo1_250.jpg
Hoe kom je aan die foto van hun head of supplemental development?

:roflol:

Die gast is hardcore G 100% tren hard, eat clen and drink b&f shakies
Wel het bewijs dat die B&F shit je cognitieve vermogen aantast.

J/k jesse, klap me niet G

Kun je het je voorstellen? Dan gaan ze een fatburner ontwikkelen, en zitten hun 'knapste' koppen om 1 tafel. Discussing the latest & greatest in fat burner land, en dan komen ze niet verder dan wat groene thee extract met citrus aurantium, en als klap op de vuurpijl gooien ze er dextrose bij. Godsamme wat 'n stel downies werken daar.

In stom stronken staat flans ik nog 'n betere fatburner in elkaar.

Waarom denk je dat ze het gratis weggeven?

Valt me nog mee dat ze niet claimen dat die suiker zorgt voor extra goede opname

Wel chapeau voor hun marketing afdeling dat ze suiker als fat burner weten te verkopen.

Kun je het je voorstellen? Dan gaan ze een fatburner ontwikkelen, en zitten hun 'knapste' koppen om 1 tafel. Discussing the latest & greatest in fat burner land, en dan komen ze niet verder dan wat groene thee extract met citrus aurantium, en als klap op de vuurpijl gooien ze er dextrose bij. Godsamme wat 'n stel downies werken daar.

In stom stronken staat flans ik nog 'n betere fatburner in elkaar.

Doet me een beetje denken aan die Super Green Tee Fat Burner van vroeger. Lekker was dat.
Maar ook puur suiker dus :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet me een beetje denken aan die Super Green Tee Fat Burner van vroeger. Lekker was dat.
Maar ook puur suiker dus :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is dan nog in caps (of verkijk ik me op de vorm van de verpakking?), die van B&F is gewoon letterlijk 'n pak dextrose met maltodextrine. Bizar.

Haters zullen haten.

Ik heb op 3 dagen tijd al 3.7 kg vet omgezet in 5.49 kg spier. En dat dankzij de fatburner van b&f!

Ik vermaak me kosteloos op dbb vandaag ,
ben ook al plannen aan het maken..........

GetXXL ik vraag me dit al vanaf mijn anderen accounts af ,
ben jij dat in die avatar ??
durf het nu pas te vragen.........

Terug
Naar boven