XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wrong thread..

[/COLOR]
Neu, heb je toch al als fb vriendje broeder

facebook telt niet, moet voor SLB een linkedin account aanmaken en 15 connecties toevoegen en lid worden van 5 groepen.

Tot nu toe heb ik 14 connecties als sjors invite stuurt en van de groepen heeft nog maar eentje mij geaccepteerd.

:fuu: :fa:

Kostprijs van nieuwe kamer die'k volgend jaar ga huren is gebaseerd op oude gegevens, waardoor de prijs bepaald is op 12.5m* ipv de daadwerkelijke 16m*.

Very pleased.

Rekenen met betrouwbaarheidsintervallen is leuker dan verwacht :)

feelsgood.jpg

Rugby vrouwen bij dwdd, hnnng mooie dames. Nooit verwacht. hehe:D

Nieuw pr legpress, maar nu ben ik kotsmisselijk en straks ga ik even kotsen denk ik *bleeehhhg*
320kg, do i even lift..

Kun je het je voorstellen? Dan gaan ze een fatburner ontwikkelen, en zitten hun 'knapste' koppen om 1 tafel. Discussing the latest & greatest in fat burner land, en dan komen ze niet verder dan wat groene thee extract met citrus aurantium, en als klap op de vuurpijl gooien ze er dextrose bij. Godsamme wat 'n stel downies werken daar.

In stom stronken staat flans ik nog 'n betere fatburner in elkaar.

Diet Shake van XXL Nutrition

Voedingswaarde per: 100 gram %ADH
Energie 1458,2 KJ/ 346,8 kcal
Eiwit 46,7 gram
Koolhydraten 26,3 gram
waarvan suiker 4,8 gram

kijk, bij xxl heb je soort gelijke dingen. Niet om xxl te bashen hoor daar niet van maar ik word nu toch wel is zo t*ring flauw van dat b&f gebash hele tijd pff.

Een bek hebben over die jesse2010 maar jullie doen bijna hetzelfde maar dan exact omgekeerd. B&f afkraken om een wit voetje bij xxl te halen.

facebook telt niet, moet voor SLB een linkedin account aanmaken en 15 connecties toevoegen en lid worden van 5 groepen.

Tot nu toe heb ik 14 connecties als sjors invite stuurt en van de groepen heeft nog maar eentje mij geaccepteerd.

:fuu: :fa:

Dankzij poison had ik er 15, alleen iemand heeft me net voor de screenshot als bewijs verwijderd. Is heir nog 1 iemand met linkedin :(

Diet Shake van XXL Nutrition

Voedingswaarde per: 100 gram %ADH
Energie 1458,2 KJ/ 346,8 kcal
Eiwit 46,7 gram
Koolhydraten 26,3 gram
waarvan suiker 4,8 gram

kijk, bij xxl heb je soort gelijke dingen. Niet om xxl te bashen hoor daar niet van maar ik word nu toch wel is zo t*ring flauw van dat b&f gebash hele tijd pff.

Een bek hebben over die jesse2010 maar jullie doen bijna hetzelfde maar dan exact omgekeerd. B&f afkraken om een wit voetje bij xxl te halen.
Gaan we nu een eiwit shake vergelijken met 'n fat burner? Appels en kiwis ofzo?

Niks op jesse overigens.

Lekker getraind vandaag, veel gegeten en nog steeds honger.

Terug
Naar boven