Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neu, heb je toch al als fb vriendje broeder
[/COLOR]
Neu, heb je toch al als fb vriendje broeder

Rugby vrouwen bij dwdd, hnnng mooie dames. Nooit verwacht. hehe![]()

Ze waren bij Geenstijl en eerlijk gezegd zou ik ze ook wel geven.
Alleen ben ik bang dat ze een touchdown maken achter de paal
Kun je het je voorstellen? Dan gaan ze een fatburner ontwikkelen, en zitten hun 'knapste' koppen om 1 tafel. Discussing the latest & greatest in fat burner land, en dan komen ze niet verder dan wat groene thee extract met citrus aurantium, en als klap op de vuurpijl gooien ze er dextrose bij. Godsamme wat 'n stel downies werken daar.
In stom stronken staat flans ik nog 'n betere fatburner in elkaar.
facebook telt niet, moet voor SLB een linkedin account aanmaken en 15 connecties toevoegen en lid worden van 5 groepen.
Tot nu toe heb ik 14 connecties als sjors invite stuurt en van de groepen heeft nog maar eentje mij geaccepteerd.
![]()
![]()

Gaan we nu een eiwit shake vergelijken met 'n fat burner? Appels en kiwis ofzo?Diet Shake van XXL Nutrition
Voedingswaarde per: 100 gram %ADH
Energie 1458,2 KJ/ 346,8 kcal
Eiwit 46,7 gram
Koolhydraten 26,3 gram
waarvan suiker 4,8 gram
kijk, bij xxl heb je soort gelijke dingen. Niet om xxl te bashen hoor daar niet van maar ik word nu toch wel is zo t*ring flauw van dat b&f gebash hele tijd pff.
Een bek hebben over die jesse2010 maar jullie doen bijna hetzelfde maar dan exact omgekeerd. B&f afkraken om een wit voetje bij xxl te halen.
Gaan we nu een eiwit shake vergelijken met 'n fat burner? Appels en kiwis ofzo?
Niks op jesse overigens.
Lekker getraind vandaag, veel gegeten en nog steeds honger.
Tuurlijk heb ik linkedin, maar mijn netwerk bestaat alleen uit professionals.Pm me jou linkedin, jij bent zakenman jij moet hebben