AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jullie kunnen mijn dag goed maken!
Hoe dan ? Vraag je je nu af... Haha!

Nou, ik maak kans om het leukste buurmeisje van Nederland te worden! :eek:

Jullie kunnen mij helpen!! Dat kan door op mij te stemmen, via de blauwe knop (stem via Facebook) er komt dan 1 berichtje op je Facebook dat je op mij hebt gestemd als leukste buurmeisje! Maar dat berichtje kan je uiteraard gelijk weer verwijderen. Dus wil je me aub helpen met 3 sec van je tijd?

http://www.fhmbuurmeisje.nl/Buurmeisje/14371/Esmeralda.aspx

Een klein beetje hulp zou mij een topdag bezorgen ! ALVAST BEDANKT! :D
(stemmen kan tot 30 mei)

Squat jij?

Och meid.. je zit hier zo verkeerd :o zou alles veranderen tel fb mail noem maar op.. stelletje stalkers hier :)

Hoi Esmaralda, stuur me even een [Link niet meer beschikbaar], misschien dat we wat voor elkaar kunnen betekenen. Ik ben knap, jij bent knap, hebben allebei een goed lichaam. In een wereld van lelijke mensen wil ik graag mijn kinderen laten baren door het meest vruchtbare vrouwtje, en gefeliciteerd, dat ben jij! Wat een feest! Zeg nee en je bent er daadwerkelijk geweest.

depno3.jpg

Ja I know maar kan hier mooie tips vinden voor een goed gezond en fit lichaam toch

Ik denk niet ik 's morgen (als je make up eraf is) naast je wakker zou willen worden, Esmeralda

Och meid.. je zit hier zo verkeerd :o zou alles veranderen tel fb mail noem maar op.. stelletje stalkers hier :)

Pics?

Ik denk niet ik 's morgen (als je make up eraf is) naast je wakker zou willen worden, Esmeralda

:roflol:

Esmeralda, draag je een gouden kettinkje met je naam om normaliter, of heb je wel een opleiding en een fatsoenlijke baan en was de naamkeuze door je ouders wat ongelukkig?

Ik vind Esmaralda een leuke naam.

Pics?

:roflol:

Esmeralda, draag je een gouden kettinkje met je naam om normaliter, of heb je wel een opleiding en een fatsoenlijke baan en was de naamkeuze door je ouders wat ongelukkig?

Ik volg gewoon een opleiding. Wist niet dat dat met je naam te maken had... Of je intelligent bent ja of nee

De kans dat je een Esmeralda aantreft hoger dan op een ROC is even groot als een hond die door een kattenluikje gaat..

Net als dat een tokkie gezin hun zoon Sjonnie noemt en niet Eberhart-Jan

Terug
Naar boven