MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik vind Esramelda leuk.

Esm'aterelda

mbo is ook een opleiding

2yw655h.jpg

De kans dat je een Esmeralda aantreft hoger dan op een ROC is even groot als een hond die door een kattenluikje gaat..

Net als dat een tokkie gezin hun zoon Sjonnie noemt en niet Eberhart-Jan

Klopt inderdaad. Toch ben ik blij met mijn naam, en mijn opleiding haha. Ookwel passen ze volgens sommige mensen niet bij elkaar :D

niveau is weer zoals gewoonlijk hier.

ik stiekem helemaal niks.

Ja idd.. Dat is ook zo.. Je hebt immers toestemming gegeven..

even het verhaal in een nutshell:

ik was 7 maart jarig geweest, en 8 maart zijn we dus naar breda gegaan om dat te vieren. ik heb een vriend die nooit drinkt, dus die stelde voor dat hij terug zou rijden, dan kon ik lekker biertjes drinken. dat vond ik natuurlijk prima, en deden we wel vaker zo. half breda was blijkbaar afgesloten door wegwerkzaamheden, dus wij werden een straatje ingeleid, wat later dus een straat bleek te zijn waar alleen bussen mochten komen. het was pikke donker en regende als de t*ring, hadden net 3 hele irritante hobbels gehad, en die jongen dacht dus dat de 4de eraankwam, maar dit bleek een bussluis te zijn. zijn met de auto eroverheen gevlogen, airbags en gordels aangespannen. gelukkig was er politie in de buurt, en hebben we de auto onder politiebegeleiding bij een tankstation gezet. daarna me vader gebeld die automonteur is. die verklaarde ehm al meteen totalloss. auto was 2000 waard ongeveer, totale schade zat over de 4000 kwam ik de dag later achter.

onderdelen:

- Dashboard (uitgescheurd door airbags) 750 euro
- 2x airbags 250 + 320
- 2x gordelspanner: 2x 200 euro
- Versnellingsbakbeugel afgebroken
- motersteun afgebroken
- subframe krom
- nieuw regelapparaat

en waarschijnlijk had heel me frame nog recht getrokken moeten worden ook, aan de buitenkant zie je helemaal niks, nog geen krasje

dus me auto op me verjaardag het kerkhof opgeduwd (ik vierde het de 9de)

Terug
Naar boven