Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84
Chick van +35j van op mijn werk moest daarnet even passeren en ipv mijn schouders pakte ze met 2 handen mijn glutes vast. 's middags was er een wijndegustatie en na het werken hebben we nog paar glazen wijn gedronken. Opeens zei ze dat als ze wat jonger was ze het wel wist en al lang op mij was gekropen!

U-WOT-M8.jpg

Als ze 10-15kg lichter was zou ik het wel weten! HNNGGGG is een latina chick met een best goed gezichtje!

Laatst bewerkt:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Chick van +35j van op mijn werk moest daarnet even passeren en ipv mijn schouders pakte ze met 2 handen mijn glutes vast. 's middags was er een wijndegustatie en na het werken hebben we nog paar glazen wijn gedronken. Opeens zei ze dat als ze wat jonger was ze het wel wist en al lang op mij was gekropen!

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/010/334/U-WOT-M8.jpg

Als ze 10-15kg was zou ik het wel weten! HNNGGGG is een latina chick met een best goed gezichtje!

:roflol:

Inb4 worst tussen de hamlappen

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.

Obee

bodybuildingtanktops
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 dec 2009
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
misschien toch een carriere idee gevonden voor mijzelf: korps mariniers. als je daar begint krijg je meteen 1300 euro netto p/m, als je klaar bent na 18 maanden verdien je 2215 p/m. ook zijn er veel doorstroommogelijkheden (zoals generaal, 6000 netto p/m) en als je gaat stoppen dan krijg je een leidinggevende functie toegewezen met salarisbehoud van je militaire dienst. klopt dit allemaal zo? zo ja, dan ben ik verkocht :D lijkt me beter dan mijn andere mogelijke opleiding; binnenshuisarchitectuur.

Heeft een vriend van mij gedaan, is een zieke nachtmerrie srs

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Heeft een vriend van mij gedaan, is een zieke nachtmerrie srs

Is er op Discovery niet zo'n serie over?

Ik zou voor dat bedrag nog niet 1 uur bij de mariniers willen zitten

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Derde keer al... 1 keer toen ze door schilderen van het huis op andere plek moesten een gat gegraven onder de schutting door..
2de keer was zoonlief de schuldige.. 3de keer gaas doorgebeten...
Nu heel mooi dik gaas.. staan op tegels en zit een ander slot op.. als ze nu nog ontsnappen weet ik het ook niet meer..
Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p

Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
Succes ermee man :p

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84

Inb4 worst tussen de hamlappen
:eyebrow:

:roflol: als je het voor het geld gaat doen faal je na de eerste dag

En je moet toch een fatsoenlijk diploma hebben om officier te kunnen worden? Laat staan generaal :roflol: (of is dit enkel in België zo?)

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Nou zorgen we er toch voor dat het een heel stuk minder wordt ;)

Zijn jullie hier ook van af.........

We moeten maar is afspreken , dit wordt vervelend nu...

Spreek eens normaal man! Ik versta er de ballen van...

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p

Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
Succes ermee man :p

Dat denk ik ook ja... als ze het nu nog eens flikt eindigt ze als flappie..

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:20 ----------

Wou het ook.. ze laten geen vrouwen toe...

Limonadebaas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2012
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
11%

Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.

800p/m bruto is nog minder dan een uitkering?

bas94

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 aug 2010
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was.

in belgie, krijg je +-1400,-/pm als onderofficier in opleiding (3 jaar school). in nederland is dit ietje meer..

die 800,- pm is misschien de eerste paar maanden als je 'vrijwillig' binnen gaat (maw. zonder diploma)

edit;

- kanidaat onderofficier: 1.348,87
- onderofficier, 2jaar in dienst: 1.479,15

Naar boven