Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• zwe

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Pls alsof Arnaud überhaupt maar de dikte van een baby kan evenaren

babbby.jpg

SkyBlazer

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2011
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Waar heb jij het nou over?

aaaaah sinds je kind hebt gehad moet de penor van Arnodsi groter zijn dan een baby want anders is het just like throwing a hotdog down the hallway

Wel ver gezocht van meneer psychose trouwens

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
aaaaah sinds je kind hebt gehad moet de penor van Arnodsi groter zijn dan een baby want anders is het just like throwing a hotdog down the hallway

Wel ver gezocht van meneer psychose trouwens

Alsof je een hotdog door een tunnel schiet bedoel je

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Lekker 2 uurtjes getukkeld :o
Man wat ben ik lui de laatste dagen....

Trenchmouth

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2011
Lengte
1m80
Massa
89kg
Ik heb geconsumeerd 1 kilo aan aardbeien en 1 liter bietensap.

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
Ik denk dat ze je wat proberen te vertellen... Ze vinden je niet zo lief :p

Hahahahahaha generaal :roflol::roflol::roflol:
Succes ermee man :p

:eyebrow:

:roflol: als je het voor het geld gaat doen faal je na de eerste dag

En je moet toch een fatsoenlijk diploma hebben om officier te kunnen worden? Laat staan generaal :roflol: (of is dit enkel in België zo?)

Zelf ook tijdje over nagedacht, maar dat 1300 p/m klopt volgens mij niet. Vorig jaar zeiden ze tegen mij bij de officiersopleiding (hoogste instroom bij de landmacht) 800 p/m en ik weet niet of dat bruto of netto was. Er zijn zeker doorstroommogelijkheden maar ik hoop dat je beseft dat je niet zomaar generaal wordt? En oh ja, de dienstplicht is onlangs verhoogt. Dus als je offciersopleiding wilt gaan doen zit je na het tekenen er voor minimaal 7 jaar aan vast (3 jaar opleiding + minimaal 4 jaar dienst).

Sowieso is dit iets wat je moet doen omdat het je passie is, niet voor het salaris wat je krijgt.

800p/m bruto is nog minder dan een uitkering?

ik verwacht ook niet generaal te worden, en salaris is gewoon een bijzaak. ik heb er jaren over nagedacht om bij de landmacht te gaan, maar uiteindelijk leek het korps veel passender. ik ben dan ook naar een stuk of tien voorlichtingen geweest sinds mijn 12e en had ook een degelijke obsessie voor defensie. ook ging ik sinds jong af aan naar herdenking van market garden waarbij ze parachute gingen springen, ik hoop alleen dat ik door de keuring heenkom :( mijn sterkte is namelijk net iets te zwak voor de marine. en ik doe havo 4, over 2 jaar heb ik havo afgerond en dan kan ik een opleiding voor onderofficier korps marinier doen.

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
ik verwacht ook niet generaal te worden, en salaris is gewoon een bijzaak. ik heb er jaren over nagedacht om bij de landmacht te gaan, maar uiteindelijk leek het korps veel passender. ik ben dan ook naar een stuk of tien voorlichtingen geweest sinds mijn 12e en had ook een degelijke obsessie voor defensie. ook ging ik sinds jong af aan naar herdenking van market garden waarbij ze parachute gingen springen, ik hoop alleen dat ik door de keuring heenkom :( mijn sterkte is namelijk net iets te zwak voor de marine. en ik doe havo 4, over 2 jaar heb ik havo afgerond en dan kan ik een opleiding voor onderofficier korps marinier doen.
Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen. Een vriend van me heeft het na 3 jaar eindelijk opgegeven. Kreeg elke keer te horen dat hij het na x maanden weer kon proberen. Ik weet alleen niet of dat de landmacht of het korps was.

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg

JBass

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2012
Lengte
1m97
Massa
98kg
Refeed dag, tijdje geleden dat ik goed vol zat :cool:

bas94

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 aug 2010
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen.

klopt, de optie is dan naar belgie komen.

maar of je dat wilt :rolleyes:

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Volgens mij is het erg lastig om nu bij de landmacht/het korps te komen vanwege al die bezuinigingen. Een vriend van me heeft het na 3 jaar eindelijk opgegeven. Kreeg elke keer te horen dat hij het na x maanden weer kon proberen. Ik weet alleen niet of dat de landmacht of het korps was.
Vreemdelingenlegioen. ;)

Naar boven