XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Johnny Fernand, wat een clown :roflol:
     
    Sample Sale vrijdag bij Just Brands :heart:
     
    Goeie fasted schouder training gevolgd door een killer HIIT cardio circuit terwijl ik gisteren low carb zat en vannacht veel te weinig heb geslapen! :wl:
     
    Wat is een sample sale ?

    [Link niet meer beschikbaar]

    cliffs;

    Kleding, in dit geval van Just Brands = PME Legend, Vanguard, Cast Iron & Tripper Jeans, tegen spotprijzen kunnen kopen op een invite only dag. Samples zijn voorlopers van het daadwerkelijke product, of vaak ook 1 op 1 items van het daadwerkelijke product dat in de retail hangt/heeft gehangen/komt te hangen. Bijvoorbeeld een mooie blazer scoren voor 20,- ipv 200,- etc.
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    cliffs;

    Kleding, in dit geval van Just Brands = PME Legend, Vanguard, Cast Iron & Tripper Jeans, tegen spotprijzen kunnen kopen op een invite only dag. Samples zijn voorlopers van het daadwerkelijke product, of vaak ook van het daadwerkelijke product dat in de retail hangt. Bijvoorbeeld een mooie blazer scoren voor 20,- ipv 200,- etc.

    Aah zo, chill dan PME broeken zijn toch vrij prijzig maar ziek fijne broeken.
     
    Aah zo, chill dan PME broeken zijn toch vrij prijzig maar ziek fijne broeken.

    Ja ik draag zelf geen PME broeken, soms wel een trui ofzo. Altijd zeer duurzaam spul!
    Maar van Cast Iron heb ik wel het e.e.a., alleen zo teringduur. Dan maakt eens in de tijd zo'n sample sale het een stuk leuker :engel:
     
    Net een reserve band verkocht en die gast denkt dat ik hem ga opsturen :roflol:

    Ik zal die beste man meteen even leren hoe marktplaats werkt.
     
    Net een reserve band verkocht en die gast denkt dat ik hem ga opsturen :roflol:

    Ik zal die beste man meteen even leren hoe marktplaats werkt.

    aware

    ook aware dat angelus hier een topicban heeft en hij dit dus niet kan lezen.
     
    Niet verkapt om karma bietsen. Straks moet ik weer posten dat mijn dag werd goed gemaakt omdat ik een topicban uitdeelde.
     
    Niet verkapt om karma bietsen. Straks moet ik weer posten dat mijn dag werd goed gemaakt omdat ik een topicban uitdeelde.

    Volgens mij heeft angelus geen respect voor jouw autoriteit eric.
     
    Niet verkapt om karma bietsen. Straks moet ik weer posten dat mijn dag werd goed gemaakt omdat ik een topicban uitdeelde.

    Als je dat post, geef ik je karma.
     
    Niet verkapt om karma bietsen. Straks moet ik weer posten dat mijn dag werd goed gemaakt omdat ik een topicban uitdeelde.
    Nu lijkt het net alsof ik EricR echt heb ingelicht :roflol:
     
    Back
    Naar boven