- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Denk dat ik het morgen krijg. Dan kan ik meteen 550 euro eigen bijdrage + eigen risico betalen aan anderzorg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun jij misschien bij de grote baas regelen dat handtekeningen in kleurtjes en andere maten kunnen? Dit is echt ****ing beperkt zo.

Je bent zelf beperkt.
not srs; kan eens gaan horen. Is dat niet vrij storend?
Je bent zelf beperkt.
not srs; kan eens gaan horen. Is dat niet vrij storend?
Haha, die komt in mijn moppenboekje!wat zei je mat? ik kan je niet zo goed verstaan want mijn swag is te luidruchtig
Denk dat ik het morgen krijg. Dan kan ik meteen 550 euro eigen bijdrage + eigen risico betalen aan anderzorg.
Ik denk je in de war bent...ga maar terug naar je kamer.
Bedankt voor je compliment, ik kan zelf altijd enorm hard lachen om mijn eigen grappen. Omdat ik ook gewoon heel grappig ben.
Hahaha, nu doe je het weer! Zo is mijn moppenboekje snel vol! Hahaha!Bedankt voor je compliment, ik kan zelf altijd enorm hard lachen om mijn eigen grappen. Omdat ik ook gewoon heel grappig ben.
Hahahaha ik zat zelf ook enorm te grinniken toen ik het typte.Hahaha, nu doe je het weer! Zo is mijn moppenboekje snel vol! Hahaha!

Waar niet bij?

Gvd

Bedankt voor je compliment, ik kan zelf altijd enorm hard lachen om mijn eigen grappen. Omdat ik ook gewoon heel grappig ben.
Hahaha, nu doe je het weer! Zo is mijn moppenboekje snel vol! Hahaha!
Hahahaha ik zat zelf ook enorm te grinniken toen ik het typte.![]()
Nou Swagger, je bent me er een hoor.
---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 18:39 ----------
Om 17:00 uur kunnen zeggen dat mijn weekend is begonnen, morgen een tattoosessie op de planning staat, in de ochtend een training waar ik deze keer een keer de tijd voor kan en mag nemen, tot halverwege de avond niemand in huis dus kan doen en laten wat ik wil !