Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik heb net magnesium in een pre workout booster potje gedaan.

Lekker weer om te werken

Om nog maar te zwijgen over kuren die trainen en zien alsof ze mensen...

Loon + vakantie geld binnen

tumblr_lyf5n6AcSR1qg99z5o1_500.gif

Politie die eerst belt dat meisje toch geen aangifte wilt gaan doen en verzocht gewoon geen contact op te nemen.

Dus vervolgens bel ik die andere kerel waar ik contact mee had en die zei dat hij tegen collega had gezegd dat hij haar weg moest sturen omdat het nergens op sloeg.

:roflol:

Politie die eerst belt dat meisje toch geen aangifte wilt gaan doen en verzocht gewoon geen contact op te nemen.

Dus vervolgens bel ik die andere kerel waar ik contact mee had en die zei dat hij tegen collega had gezegd dat hij haar weg moest sturen omdat het nergens op sloeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom volgende week donderdag dan voor meeloopdag op windesheim?
Moet nog 6 vrije slb uren opvullen :(

iPhone 5 was kapot ze hebben gewoon nieuwe opgestuurd. Wat een top garantie.

iPhone 5 was kapot ze hebben gewoon nieuwe opgestuurd. Wat een top garantie.

Als je bij Apple store had gekocht krijg je gelijk een nieuwe mee :p

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 12:38 ----------

Nee heb maar 3 uur les die dag ofzo, maar krijg 6uren ervoor.

Wel grappig als je meegaat. 3 klasgenoten zaten jaar geleden bij je zusje in de klas :roflol:

Ik heb al geen economie gehad sinds de middeleeuwen

Zit ik daar: dafuq is this shit

Kan wel vragen of Jasper mee gaat kunnen we daarna trainen? Dacht dat die donderdags vrij was, of mag je er maar 1 mee?

Pr gezet

Terug
Naar boven