AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hahahaha ik ben fakking ziek en heb net uit mijn raam gekotst. Gooit mijn moeder vervolgens een emmer water over de pannen terwijl ze niet weet dat mijn pa in de tuin zit te eten. Gevolg: al die kotst op zich tot in zijn haar:roflol:

:roflol:

Waarom kots je uit je raam ???

al die vwo nerdjes die morgen al op vakantie zouden gaan :roflol:

ik lach me dood op facebook ahhaha

sollicitatie gesprek over 45 minuten. goodbye dbb, hello ellegirl.

al die vwo nerdjes die morgen al op vakantie zouden gaan :roflol:

ik lach me dood op facebook ahhaha

Dit :roflol:

Die kinderen van tegenwoordig zijn ook zo ****ing dom he, als het dan uitlekt zorg dan dat je het onderling doorgeeft ipv het op het net te posten waar iedereen het kan zien.

Vroeger was alles beter.

reactie van jupiler op de brief

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto opgevraagd van mijn verkeersovertreding... sta GVD niet eens op de foto, is gewoon een foto van een lege straat.
Ill see you in court bitches!!

Foto opgevraagd van mijn verkeersovertreding... sta GVD niet eens op de foto, is gewoon een foto van een lege straat.

Haat jij baarden? Of ben jij hatelijk omdat je een baard hebt?

Succes met je rechtszaak ik hoop dat de rechter je boete schrapt + een schadevergoeding voor alle moeite die je ervoor gaat doen. Laat dat tuig van justitie maar betalen verdomme!!

Mijn baard is hatend.

(Geenstijl -> moslims -> haatbaarden -> ik moslim met baard -> Haatbaardje)

Lol ik had dat ook, nouja, vroeg beelden op krijg ik terug dat niet duidelijk is of ik in beroep wil gaan.

No shit Sherlock ik wil eerst beelden zien of t wel of niet klopt

Mooi van hen. En leuk dat ze er wat humor in steken. :o

I-See-What-You-Did-There..png

Terug
Naar boven