mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
foto shoot................onverwacht..........waarom weet ik niet..............fotoshoot..................confused................
(sorry dat het op een Ray post lijkt)
miss nu toch wel wat verduidelijkende informatie, Ray
groetjes Anita
Politie die eerst belt dat meisje toch geen aangifte wilt gaan doen en verzocht gewoon geen contact op te nemen.
Dus vervolgens bel ik die andere kerel waar ik contact mee had en die zei dat hij tegen collega had gezegd dat hij haar weg moest sturen omdat het nergens op sloeg.
![]()
iPhone 5 was kapot ze hebben gewoon nieuwe opgestuurd. Wat een top garantie.
![]()
dit toen ik vandaag wakker werd na een lange maar een fun night.
Ik hoorde je niet klagen toen je nutella van m'n kont aflikte?
Ik hoorde je niet klagen toen je nutella van m'n kont aflikte?
Is het toch nog ergens goed voor.Heil Body en Fitshop, met dit verschrikkelijke warme weer is mijn deadlift grip altijd ver te zoeken totdat ik voor de verandering bij gratis cadeautjes waxy maize starch had besteld een paar dagen terug. Kwam op het geweldige idee om dat poeder op m'n handen te doen, grip as a mother****er. **** jawohl!

Yep klopt dat was ook mijn gedachte.
Oestrogenen zo te lezen.Conquer zal vast niet lang op de markt blijven :')))
Om 2u 1 schepje genomen, van kwart over 2 tot half 5 dubbel zo hard gesport als normaal.
Kom ik thuis, huis gestofzuigd, vaatwasser uit- en in geruimd, kleren kast opgeruimd.
Sta nog steeds strak van energie en concentratie, over half uurtje maar even gaan hardlopen.
Da **** is deze oneindige energie en concentratie.
GetXXL doe eens uitleg

Kun je niet ergens een politietopic aanmaken? Dan hebben mensen die het totaal niet boeit er geen last van.
Duh voor dat bedrag wat zo'n telefoon kost maken die slaven in de fabriek er een stuk of 50.
Niks gewend, neem het maar eens een paar trainingen achter elkaar![]()
Ze kosten 600 euro en kosten ongeveer 3-4 euro om in elkaar te zetten. Onderdelen kosten +- 180-190 euro