MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

foto shoot................onverwacht..........waarom weet ik niet..............fotoshoot..................confused................

(sorry dat het op een Ray post lijkt)

1817-Bullit-Energy-Drink-0-25l-Dose.jpg

dit toen ik vandaag wakker werd na een lange maar een fun night.

Politie die eerst belt dat meisje toch geen aangifte wilt gaan doen en verzocht gewoon geen contact op te nemen.

Dus vervolgens bel ik die andere kerel waar ik contact mee had en die zei dat hij tegen collega had gezegd dat hij haar weg moest sturen omdat het nergens op sloeg.

:roflol:

Kun je niet ergens een politietopic aanmaken? Dan hebben mensen die het totaal niet boeit er geen last van.

iPhone 5 was kapot ze hebben gewoon nieuwe opgestuurd. Wat een top garantie.

Duh voor dat bedrag wat zo'n telefoon kost maken die slaven in de fabriek er een stuk of 50.

Smerige zoete baggerbende.

Heil Body en Fitshop, met dit verschrikkelijke warme weer is mijn deadlift grip altijd ver te zoeken totdat ik voor de verandering bij gratis cadeautjes waxy maize starch had besteld een paar dagen terug. Kwam op het geweldige idee om dat poeder op m'n handen te doen, grip as a mother****er. **** jawohl!

Heil Body en Fitshop, met dit verschrikkelijke warme weer is mijn deadlift grip altijd ver te zoeken totdat ik voor de verandering bij gratis cadeautjes waxy maize starch had besteld een paar dagen terug. Kwam op het geweldige idee om dat poeder op m'n handen te doen, grip as a mother****er. **** jawohl!
Is het toch nog ergens goed voor. :o

Conquer zal vast niet lang op de markt blijven :')))
Om 2u 1 schepje genomen, van kwart over 2 tot half 5 dubbel zo hard gesport als normaal.
Kom ik thuis, huis gestofzuigd, vaatwasser uit- en in geruimd, kleren kast opgeruimd.
Sta nog steeds strak van energie en concentratie, over half uurtje maar even gaan hardlopen.

Da **** is deze oneindige energie en concentratie.
GetXXL doe eens uitleg

Conquer zal vast niet lang op de markt blijven :')))
Om 2u 1 schepje genomen, van kwart over 2 tot half 5 dubbel zo hard gesport als normaal.
Kom ik thuis, huis gestofzuigd, vaatwasser uit- en in geruimd, kleren kast opgeruimd.
Sta nog steeds strak van energie en concentratie, over half uurtje maar even gaan hardlopen.

Da **** is deze oneindige energie en concentratie.
GetXXL doe eens uitleg
Oestrogenen zo te lezen. :roflol:

Kun je niet ergens een politietopic aanmaken? Dan hebben mensen die het totaal niet boeit er geen last van.

Duh voor dat bedrag wat zo'n telefoon kost maken die slaven in de fabriek er een stuk of 50.

Ze kosten 600 euro en kosten ongeveer 3-4 euro om in elkaar te zetten. Onderdelen kosten +- 180-190 euro

Terug
Naar boven