MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je wil het niet verklappen dus. Dat begrijp ik, nou in ieder geval mooi dat je tevreden bent! ;)

Had wel iets in mijn hoofd wat ik vaker gehoord had, maar past imo perfect. Dus helemaal blij want is nog niet zo makkelijk iets te vinden. Duo nog mee bezig. Maar is mijn partner wel goed in.

on time:
10 strict presses
15 oh squats
20 push presses
25 front squats
30 push jerks
35 back squats
@30kg

Probeer t is.

Typisch vrouwen... Als je het niet wilt zeggen, zwijg dan gewoon.

aandachtsh**r. ;)

on time:
10 strict presses
15 oh squats
20 push presses
25 front squats
30 push jerks
35 back squats
@30kg

Probeer t is.

is dat alles?

heb 1x WOD gedaan

100x touwtje springen
20x clean
10x pullup
40x deadlift
20x kettlebell swings
50x 8kg bal tegen muur aangooien
20x clean
10x pullup
40x deadlift
20x kettlebell swings
100x touwtje springen

en dat met 35 kg

is dat alles?

heb 1x WOD gedaan

100x touwtje springen
20x clean
10x pullup
40x deadlift
20x kettlebell swings
20x clean
10x pullup
40x deadlift
20x kettlebell swings
100x touwtje springen

en dat met 35 kg

Jij bent echt cool.

Die harde wind heeft het zonnige weer een beetje verpest maar gelukkig heb ik een relaxte gefocuste training gehad.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 17:00 ----------

Typisch vrouwen... Als je het niet wilt zeggen, zwijg dan gewoon.

aandachtsh**r. ;)

precies!

Tentamen #1 vd 2 ging belachelijk goed vanochtend, terwijl ik er een slecht gevoel over had. Nog 1 op maandag en vakantie! :D

Na tobben met blackberry is Iphone 5 onderweg. Ja haters........maar lekker lopen met je groot formaat tablet Samsung S4 & co. Voor mij een prima middenweg tussen handelbaar mee kunnen nemen en functionaliteit. Ik ben er blij mee,. dus made my day.

Inb4 morgen: defile van de kleine die voor het eerst vierdaagse loopt. Kan niet wachten om dat koppie te zien als wij er staan met Hawaii ketting met snoep en 2 dikke duimen voor een goede prestatie. (ze doet nu dus officieel meer cardio dan ik)

Na tobben met blackberry is Iphone 5 onderweg. Ja haters........maar lekker lopen met je groot formaat tablet Samsung S4 & co. Voor mij een prima middenweg tussen handelbaar mee kunnen nemen en functionaliteit. Ik ben er blij mee,. dus made my day.

Inb4 morgen: defile van de kleine die voor het eerst vierdaagse loopt. Kan niet wachten om dat koppie te zien als wij er staan met Hawaii ketting met snoep en 2 dikke duimen voor een goede prestatie. (ze doet nu dus officieel meer cardio dan ik)

Goeden keuzen

Ik hoop het. Lang over nagedacht maar recensies gaven doorslag: grootte en wat wil ik er als gebruiker mee. Samsung liever gehad om kwaliteit camera (13MP), anderzijds, ik heb een gruwelijk goede spiegelreflex, dit is voor die momenten dat ik hem niet bij heb. Verder zal ik er geen hele films op kijken ook en is de samsung S4 (was eigenlijk eerste keuze) me veel te groot, probeer dat kreng maar eens in je pocket te schuiven.

We zullen het zien

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 19:50 ----------

Aansluitend: mijn A2 codering bij BKR is weg aangezien abbo mobiel is geaccepteerd (dit wordt nimmer geaccepteerd bij A2). De A2 was door telfort, na echt 100 keer opzeggen, aangetekende brieven etc ben ik gestopt met betalen omdat zij weigerden mijn abbo stop te zetten. Hoop gezeik mee gehad. 5 jaar aan vast gezeten, nu dus vanaf. K*t Telfort. Zelfs half jaar doorbetaald nadat ik schriftelijke opzegbevestiging heb gehad van die gasten !

Terug
Naar boven