Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

14u geslapen :eek:
dem gainz, wel jammer dat je in je slaap niet even kan eten..

Studiekneus studiekneus,
Met je joodse jodenneus.

Je vindt jezelf heel wat door je studie,
Maar je bent en blijft een rudie.

En je persoonlijkheid,
Ruikt naar een kattenbak vol kattenschijt,
En je anus is facking wijd,
En ik hoop dat iemand je aanrijd.

Waarom neem je die rotzooi dan?
Als je er niet goed van slapen kan?

Train er ontzettend lekker op ben ook vrij gevoelig voor uppers. Gebruik het ook niet continue, soort week op week af. Is trouwens ook wel goede fatburner, vandaar.

4 uur hier. Altijd dezelfde shit met dat k*tdieet en die k*t preworkouts:(

Balen is dat bro. Ik denk dat ik nog een nachtje van vorig weekend in te halen had ofzo. Dacht om 17u even een powernap doen, toen werd ik pas om 23u wakker omdat ik enorm moest pissen. Vervolgens pas weer om een uur of 5 om me om te draaien en om 7u na de meest vage droom maar eruit gegaan.

Studiekneus studiekneus,
Met je joodse jodenneus.

Je vindt jezelf heel wat door je studie,
Maar je bent en blijft een rudie.

En je persoonlijkheid,
Ruikt naar een kattenbak vol kattenschijt,
En je anus is facking wijd,
En ik hoop dat iemand je aanrijd.
Geloof dat er iemand een speciale dag heeft vandaag :)

En waarom dat? Dat je zoiets over Syrië zegt ok. Maar wat deed die man verkeerd? Roept enkel wat en klopt op zijkant busje, dan verdien je echt dood te gaan:rolleyes:. Er zouden zogezegd meerdere doden zijn, maar of er werkelijk iemand dood is? Staat nergens in de media (en Turkije heeft buitenlandse media niet in de zak). Natuurlijk wel goed mogelijk dat zn nek gebroken is. Maar niets grappigs aan. Als dat volgens jou genoeg is om gedood te worden dan mag zeker >50% van de Syrische bevolking meteen dood en veel mensen die protesteren in onze landen. En jijzelf waarschijnlijk ook, je zult ook wel al een staan schreeuwen hebben en daarna iets gedaan hebben dat even erg is al op de zijkant van een busje kloppen. Ik hoop dus dat je sterft haha!

Moest jij ooit aan protest deelnemen, denk ik dat je minstens evenveel de pipiclown zou uithangen.

• Like
Waarderingen: Vonk
En waarom dat? Dat je zoiets over Syrië zegt ok. Maar wat deed die man verkeerd? Roept enkel wat en klopt op zijkant busje, dan verdien je echt dood te gaan:rolleyes:. Er zouden zogezegd meerdere doden zijn, maar of er werkelijk iemand dood is? Staat nergens in de media (en Turkije heeft buitenlandse media niet in de zak). Natuurlijk wel goed mogelijk dat zn nek gebroken is. Maar niets grappigs aan. Als dat volgens jou genoeg is om gedood te worden dan mag zeker >50% van de Syrische bevolking meteen dood en veel mensen die protesteren in onze landen. En jijzelf waarschijnlijk ook, je zult ook wel al een staan schreeuwen hebben en daarna iets gedaan hebben dat even erg is al op de zijkant van een busje kloppen. Ik hoop dus dat je sterft haha!

Join the club hahaha

:D

Altijd met zn domme uitspraken, vind het altijd grappig als anderen sterven voor het minste maar hij is wel degene die maand in den bak gezeten heeft... Nou dan verdient hij volgens zijn eigen visie te sterven en dan mogen wij het allemaal geweldig vinden en er om lachen.

Moest jij ooit aan protest deelnemen, denk ik dat je minstens evenveel de pipiclown zou uithangen.

Pls hij trapt tegen een spuit auto aan

Risico van het vak

Ik zou er sowieso uit de buurt blijven, straks worden mijn dolce en gabanna schoenen nat

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 11:49 ----------

:D

Altijd met zn domme uitspraken, vind het altijd grappig als anderen sterven voor het minste maar hij is wel degene die maand in den bak gezeten heeft... Nou dan verdient hij volgens zijn eigen visie te sterven en dan mogen wij het allemaal geweldig vinden en er om lachen.

Die kerel is overduidelijk achterlijk en schuldig aan (poging) vernieling.

Bij mij kwam de politie zelf tot de conclusie dat ik niet schuldig was maar omdat ze te lui zijn om verder onderzoek te doen zeggen ze maar dat ik het wel gedaan heb maar al het bewijs vernietigd heb.

Het is jammer dat wat de politie claimt niet waar is anders kon ik tijd manipuleren, onzichtbaar zijn, mezelf klonen en was ik slimmer dan Einstein.

Terug
Naar boven