- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Lawl, bishes ofc!
Lol ik woon 2-hoog brah.
Al geregeld jeweet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Feedback krijgt dus nog meer was te doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lawl, bishes ofc!
Lol ik woon 2-hoog brah.
Al geregeld jeweet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strong slooting detected, anyway huurcontract voor nwe bedrijfsruimte getekend vandaag.
Feels good.![]()
14u geslapen
dem gainz, wel jammer dat je in je slaap niet even kan eten..

4 uur hier. Altijd dezelfde shit met dat k*tdieet en die k*t preworkouts![]()
Waarom neem je die rotzooi dan?
Als je er niet goed van slapen kan?
4 uur hier. Altijd dezelfde shit met dat k*tdieet en die k*t preworkouts![]()
Geloof dat er iemand een speciale dag heeft vandaagStudiekneus studiekneus,
Met je joodse jodenneus.
Je vindt jezelf heel wat door je studie,
Maar je bent en blijft een rudie.
En je persoonlijkheid,
Ruikt naar een kattenbak vol kattenschijt,
En je anus is facking wijd,
En ik hoop dat iemand je aanrijd.

Geloof dat er iemand een speciale dag heeft vandaag![]()

http://www.dumpert.nl/mediabase//6545597/2dc14947
Edit:
Volgens http://imgur.com/q3XfOFf zou die dood zijn.
Ach opgeruimd staat netjes

En waarom dat? Dat je zoiets over Syrië zegt ok. Maar wat deed die man verkeerd? Roept enkel wat en klopt op zijkant busje, dan verdien je echt dood te gaanhttp://www.dumpert.nl/mediabase//6545597/2dc14947
Edit:
Volgens http://imgur.com/q3XfOFf zou die dood zijn.
Ach opgeruimd staat netjes
. Er zouden zogezegd meerdere doden zijn, maar of er werkelijk iemand dood is? Staat nergens in de media (en Turkije heeft buitenlandse media niet in de zak). Natuurlijk wel goed mogelijk dat zn nek gebroken is. Maar niets grappigs aan. Als dat volgens jou genoeg is om gedood te worden dan mag zeker >50% van de Syrische bevolking meteen dood en veel mensen die protesteren in onze landen. En jijzelf waarschijnlijk ook, je zult ook wel al een staan schreeuwen hebben en daarna iets gedaan hebben dat even erg is al op de zijkant van een busje kloppen. Ik hoop dus dat je sterft haha!En waarom dat? Dat je zoiets over Syrië zegt ok. Maar wat deed die man verkeerd? Roept enkel wat en klopt op zijkant busje, dan verdien je echt dood te gaan. Er zouden zogezegd meerdere doden zijn, maar of er werkelijk iemand dood is? Staat nergens in de media (en Turkije heeft buitenlandse media niet in de zak). Natuurlijk wel goed mogelijk dat zn nek gebroken is. Maar niets grappigs aan. Als dat volgens jou genoeg is om gedood te worden dan mag zeker >50% van de Syrische bevolking meteen dood en veel mensen die protesteren in onze landen. En jijzelf waarschijnlijk ook, je zult ook wel al een staan schreeuwen hebben en daarna iets gedaan hebben dat even erg is al op de zijkant van een busje kloppen. Ik hoop dus dat je sterft haha!

En waarom dat? Dat je zoiets over Syrië zegt ok. Maar wat deed die man verkeerd? Roept enkel wat en klopt op zijkant busje, dan verdien je echt dood te gaan. Er zouden zogezegd meerdere doden zijn, maar of er werkelijk iemand dood is? Staat nergens in de media (en Turkije heeft buitenlandse media niet in de zak). Natuurlijk wel goed mogelijk dat zn nek gebroken is. Maar niets grappigs aan. Als dat volgens jou genoeg is om gedood te worden dan mag zeker >50% van de Syrische bevolking meteen dood en veel mensen die protesteren in onze landen. En jijzelf waarschijnlijk ook, je zult ook wel al een staan schreeuwen hebben en daarna iets gedaan hebben dat even erg is al op de zijkant van een busje kloppen. Ik hoop dus dat je sterft haha!
Moest jij ooit aan protest deelnemen, denk ik dat je minstens evenveel de pipiclown zou uithangen.
Altijd met zn domme uitspraken, vind het altijd grappig als anderen sterven voor het minste maar hij is wel degene die maand in den bak gezeten heeft... Nou dan verdient hij volgens zijn eigen visie te sterven en dan mogen wij het allemaal geweldig vinden en er om lachen.