Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pls hij trapt tegen een spuit auto aan

Risico van het vak

Ik zou er sowieso uit de buurt blijven, straks worden mijn dolce en gabanna schoenen nat
Had jij ooit niet eens gezegd dat je auto ex/vriendin beschadigd had? Had gehoopt dat je dan pepperspray in je gezicht gekregen had, je er allergisch aan was en dat je hoofd dan ontplofte. Risico van het vak... Je hebt zelf al zo'n dingen gedaan oetlul. Altijd grappig hé als het een ander overkomt maar als je net hetzelfde doet, is het op het forum: ik heb blablabla gedaan, nu ben ik stoer hé?

Had jij ooit niet eens gezegd dat je auto ex/vriendin beschadigd had? Had gehoopt dat je dan pepperspray in je gezicht gekregen had, je er allergisch aan was en dat je hoofd dan ontplofte. Risico van het vak... Je hebt zelf al zo'n dingen gedaan oetlul. Altijd grappig hé als het een ander overkomt maar als je net hetzelfde doet, is het op het forum: ik heb blablabla gedaan, nu ben ik stoer hé?

Ik zei alleen dat die auto beschadigd was, niet dat ik dat gedaan had. Ben niet achterlijk :roflol: . Moest daar wat gebeuren ben ik gelijk verdachte dus hypothetisch gezien is het veel handiger een paar random lui 50 euro te geven dat ze die auto slopen.. Hypothetisch he :)

Daarnaast had zij het verdient dus is het compleet wat anders als spullen van willekeurige mensen slopen.

Ik zei alleen dat die auto beschadigd was, niet dat ik dat gedaan had. Ben niet achterlijk :roflol: . Moest daar wat gebeuren ben ik gelijk verdachte dus hypothetisch gezien is het veel handiger een paar random lui 50 euro te geven dat ze die auto slopen.. Hypothetisch he :)

Daarnaast had zij het verdient dus is het compleet wat anders als spullen van willekeurige mensen slopen.
En hoe kan jij weten dat de politie in het busje dat geroep en geklop niet verdient had? Namelijk veel berichten over overdreven geweld van de politie uit.

En hoe kan jij weten dat de politie in het busje dat geroep en geklop niet verdient had? Namelijk veel berichten over overdreven geweld van de politie uit.

Zelfs al zou het busje het verdient hebben dan nog is hij gewoon compleet achterlijk.

Geweld is in mijn ogen altijd zinloos maar als iemand jou slaat sla jij toch ook terug? Zelfde met dat busje, dat t een beetje onhandig gemikt was, straal misschien harder stond dan de bedoeling was en t feit dat die kerel wat ongelukkig valt en daardoor overlijd (wat niet bevestigd is) is gewoon eigen schuld dikke bult. Hij had ook gewoon weg kunnen blijven, was er niets gebeurd.

Na een week griep eindelijk kunnen trainen. Gelijk even een refeed. Brb eating winegums.

Gewonnen met munchkin quest en mn bezoek had zelf chips en dergelijke meegenomen dus nu mag ik allemaal zakken chips leeg vreten.
*Bulkmodus aan*

Vandaag veel kleren gekocht, ik had speciaal een b*ch
mijn moeder
mee gevraagt zodat zij alle tassen kon dragen. #alpha

6525ud.jpg

Irak arresteert Al Quaeda militanten die mosterdgas en sarin produceerden en naar de VS en Europa wouden smokkelen.
En ik die d8 dat ze in Irak zo corrupt waren dat ze nooit zoiets zouden voorkomen. Mogelijk willen ze de VS niet nog eens op bezoek :roflol:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-22742201

Tja, ergens kun je die mensen hun reactie wel begrijpen. Jammer dat ze dan het principe an eye for an eye volgen en niet de personen verantwoordelijk.

Belastingteruggaaf. Maakt de hele zomer wel goed denk ik.

Dat eindelijk de kapotte dumbbell gefixt is na 3 maanden.

wat een klotegym ook...

bijna half 10 in de ochtend en mijn meal prep voor de komende week is al klaar, en heb er al een uitgebreid ontbijt opzitten en klaar voor een lange zonnige dag buiten.. wat een beetje zonlicht toch al niet kan doen met de energie levels en het humeur

Terug
Naar boven