XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het mooie weer en dat ik nog totaal geen last heb gehad van me hooikoorts deze week :D:D
Owja en met dit mooie weer is er de hele dag door niemand in de gym, dus straks weer alleen met me gymbro trainen vermoed ik :cool:

bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.

Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl het mn part-time job was vroeger.

Dus tip voor mensen met temperatuursproblemen bij dit soort weer: kijk eens na of die connector goed zit.

lawl, temps van 95° naar minder dan 60°

Laatst bewerkt:
bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.

Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl ik het mn part-time job was vroeger.

Hoe kan dat nou man ??? Je hebt je moederbord er toch niet onderste boven inzitten hé? :D

Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl het mn part-time job was vroeger.

Dus tip voor mensen met temperatuursproblemen bij dit soort weer: kijk eens na of die connector goed zit.

:roflol:

lolwat
YcGtEWi.png

Nog een uurtje werken en dan BBQ-feestje! :banana:

@ school + zon = overvloed aan mooie dames in weinig kleren <3

Terug
Naar boven