Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hij is lekker hé

    damn ja ben nu pas bij track 9, maar hij is inderdaad echt lekker. Vrijdag ook great minds in 013-tilburg. Word ook een knaller.
     
    Het mooie weer en dat ik nog totaal geen last heb gehad van me hooikoorts deze week :D:D
    Owja en met dit mooie weer is er de hele dag door niemand in de gym, dus straks weer alleen met me gymbro trainen vermoed ik :cool:
     
    bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.

    Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl het mn part-time job was vroeger.

    Dus tip voor mensen met temperatuursproblemen bij dit soort weer: kijk eens na of die connector goed zit.

    lawl, temps van 95° naar minder dan 60°
     
    Laatst bewerkt:
    bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.

    Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl ik het mn part-time job was vroeger.

    Hoe kan dat nou man ??? Je hebt je moederbord er toch niet onderste boven inzitten hé? :D
     
    1 minuut van je loon af gehaald? Zal een mager maandje worden dan :roflol:
    Nja, ze hebben een uur in 10én verdeeld dus ik kon ook 6 minuten telaat zijn, gaat iig 1/10e van mn uurloon af.
     
    bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.

    Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl het mn part-time job was vroeger.

    Dus tip voor mensen met temperatuursproblemen bij dit soort weer: kijk eens na of die connector goed zit.

    :roflol:
     
    Nja, ze hebben een uur in 10én verdeeld dus ik kon ook 6 minuten telaat zijn, gaat iig 1/10e van mn uurloon af.

    Beter ga je wat vaker optijd komen en iets minder hard werken ;o
     
    lolwat
    YcGtEWi.png
     
    damn ja ben nu pas bij track 9, maar hij is inderdaad echt lekker. Vrijdag ook great minds in 013-tilburg. Word ook een knaller.

    Sticks, Winne en Jiggy zijn sowieso hard, on stage helemaal!
     
    Nog een uurtje werken en dan BBQ-feestje! :banana:
     
    @ school + zon = overvloed aan mooie dames in weinig kleren <3
     
    Back
    Naar boven