Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.
Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl ik het mn part-time job was vroeger.
Je hebt je moederbord er toch niet onderste boven inzitten hé? 
Nja, ze hebben een uur in 10én verdeeld dus ik kon ook 6 minuten telaat zijn, gaat iig 1/10e van mn uurloon af.1 minuut van je loon af gehaald? Zal een mager maandje worden dan![]()
bij prezomer opkuis van mijn pc om mn temps naar beneden te halen zie ik plots dat ik de cpu-fan aangesloten heb op de case-fan connector ipv de cpu-fan connector.
Nu weet ik direct waarom mn cpu-temps zo hoog zijn, die extra pin reguleert fan speed. Beginner pc-bouwer fout, terwijl het mn part-time job was vroeger.
Dus tip voor mensen met temperatuursproblemen bij dit soort weer: kijk eens na of die connector goed zit.

Nja, ze hebben een uur in 10én verdeeld dus ik kon ook 6 minuten telaat zijn, gaat iig 1/10e van mn uurloon af.
damn ja ben nu pas bij track 9, maar hij is inderdaad echt lekker. Vrijdag ook great minds in 013-tilburg. Word ook een knaller.

ik moest gewoon wat karma verdelen, waarom tatt je dat gegeven heeft weet ik echter niet![]()
Ik moest ook verdelen.ik moest gewoon wat karma verdelen, waarom tatt je dat gegeven heeft weet ik echter niet![]()

@ school + zon = overvloed aan mooie dames in weinig kleren <3