Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Neem wat hot sauce mee naar die poolse milf, ik heb je gewaarschuwd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha foutje.. Maar je cpu fan heeft wel een 4 pins aansluiting? Anders heb je er nog niks aande cpu-connector zat net achter mijn cpu connector, en gezien ik een 8 pin cpu-power connector gesplit heb ipv gewone 4 pin zit die draad er dus over(zie op foto, rechts = boven in pc), dus heb ik die gewoon niet gezien.
De casefan-connector zit daarentegen net naast de cpu-socket, en er staat pwr-fan op.
Omdat ik een week geleden een pc voor mn broer heb moeten samenstellen waarbij zowel een pwr-fan als cpu-fan net naast elkaar op stonden had ik het nu pas maar door.
Design gaat echt nergens over.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een onzin man, ik spuit gewoon in haar bek, nooit geen last of zorgen
Sommige vrouwen zijn net als kamelen, kunnen dagen lang een rochel cum in hun keel bewaren, tot de tijd rijp is om zichzelf te insemineren.
gatver kerel 
Sticks, Winne en Jiggy zijn sowieso hard, on stage helemaal!
Haha foutje.. Maar je cpu fan heeft wel een 4 pins aansluiting? Anders heb je er nog niks aan![]()
Sommige vrouwen zijn net als kamelen, kunnen dagen lang een rochel cum in hun keel bewaren, tot de tijd rijp is om zichzelf te insemineren.
aye, probleem met temps is ook opgelost nu.
[/COLOR]

Ik heb ze tot nu toe een paar keer live gezien in Paradiso, laatste keer was ''Jiggy Dje presenteert 5 jaar Noahs Ark''. Zaal ging los, helemaal toen Sticks in het publiek sprong haha.. Volgende keer wordt 10 augustus op Appelsap.
---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 16:34 ----------
Ja dat snap ik, doelde meer op de cpu fan header i.c.m. je cpu koeler
Ow al aangepast zie ik, nvm![]()

Net terug van mijn grootouders.
Grootvader: 'arnodsi, eigenlijk ben jij echt een struise, elegante man te worden met al je spieren'
Ohstopityou.jpg
Ow wel een frangipane en carré confituur gegetenDaar gaat mijn cut

Nee dat is Russisch voor GA EENS ETEN k*t JUICENDE ECTO
![]()
Nee dat is Russisch voor GA EENS ETEN k*t JUICENDE ECTO
![]()

Als iemand mij los kan maken met 1 karmapuntje! Ben ik weer een streepje rijker![]()