AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

de cpu-connector zat net achter mijn cpu connector, en gezien ik een 8 pin cpu-power connector gesplit heb ipv gewone 4 pin zit die draad er dus over(zie op foto, rechts = boven in pc), dus heb ik die gewoon niet gezien.

De casefan-connector zit daarentegen net naast de cpu-socket, en er staat pwr-fan op.
Omdat ik een week geleden een pc voor mn broer heb moeten samenstellen waarbij zowel een pwr-fan als cpu-fan net naast elkaar op stonden had ik het nu pas maar door.

Design gaat echt nergens over.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha foutje.. Maar je cpu fan heeft wel een 4 pins aansluiting? Anders heb je er nog niks aan :o

Who needs a 4pin ?!

Haha foutje.. Maar je cpu fan heeft wel een 4 pins aansluiting? Anders heb je er nog niks aan :o

aye, probleem met temps is ook opgelost nu.

[/COLOR]
Sommige vrouwen zijn net als kamelen, kunnen dagen lang een rochel cum in hun keel bewaren, tot de tijd rijp is om zichzelf te insemineren.

tumblr_ma07ajMyNs1rpa6lto1_400.gif

Laatst bewerkt:
+1

Ik ben benieuwd volgende week, word keihard.

Ik heb ze tot nu toe een paar keer live gezien in Paradiso, laatste keer was ''Jiggy Dje presenteert 5 jaar Noahs Ark''. Zaal ging los, helemaal toen Sticks in het publiek sprong haha.. Volgende keer wordt 10 augustus op Appelsap.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 16:34 ----------

aye, probleem met temps is ook opgelost nu.

[/COLOR]

Ja dat snap ik, doelde meer op de cpu fan header i.c.m. je cpu koeler

Ow al aangepast zie ik, nvm ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb ze tot nu toe een paar keer live gezien in Paradiso, laatste keer was ''Jiggy Dje presenteert 5 jaar Noahs Ark''. Zaal ging los, helemaal toen Sticks in het publiek sprong haha.. Volgende keer wordt 10 augustus op Appelsap.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 16:34 ----------

Ja dat snap ik, doelde meer op de cpu fan header i.c.m. je cpu koeler

Ow al aangepast zie ik, nvm ;)

ja ik had iets te snel gelezen :D

Net terug van mijn grootouders.
Grootvader: 'arnodsi, eigenlijk ben jij echt een struise, elegante man te worden met al je spieren'

Ohstopityou.jpg

Ow wel een frangipane en carré confituur gegeten :o Daar gaat mijn cut

Net terug van mijn grootouders.
Grootvader: 'arnodsi, eigenlijk ben jij echt een struise, elegante man te worden met al je spieren'

Ohstopityou.jpg

Ow wel een frangipane en carré confituur gegeten :o Daar gaat mijn cut

Is dat Vlaams voor kleine bultjes en geen sixpack?

Dat ik vrij ben en de hele dag in de zon heb gezeten :cool:

Als iemand mij los kan maken met 1 karmapuntje! Ben ik weer een streepje rijker :D

Dank je wel Marcel 3000!

Moet je 200 punten per lichtgroen streepje?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven