AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Wat vinden jullie van dat hele bootcamp gebeuren als workout?
     
    Zelf nooit gedaan maar schijnt conditioneel best zwaar te zijn. Misschien goed als deload ofzo.

    Mijn gym is er laatst mee begonnen. Zag dat er 10chicks en 2 mannen aanwezig waren. Dacht, misschien is dat wel betere plek om een leuke sportieve chick te vinden dan op DBB.
     
    Mijn gym is er laatst mee begonnen. Zag dat er 10chicks en 2 mannen aanwezig waren. Dacht, misschien is dat wel betere plek om een leuke sportieve chick te vinden dan op DBB.

    Mijn gym ook...hmmm waar train jij :D
     
    Mijn gym is er laatst mee begonnen. Zag dat er 10chicks en 2 mannen aanwezig waren. Dacht, misschien is dat wel betere plek om een leuke sportieve chick te vinden dan op DBB.
    You're not gonna make it brah. :o
     
    Ging om 11u even pauze houden, even op't grasveld liggen in het zonnetje.
    Flikker ik in slaap, nu net weer wakker. :roflol:
    Baas is vandaag vrij, dus nais.
     
    Mijn gym is er laatst mee begonnen. Zag dat er 10chicks en 2 mannen aanwezig waren. Dacht, misschien is dat wel betere plek om een leuke sportieve chick te vinden dan op DBB.

    dat :)

    OT: lekker loopweer (als in maar liefst 3 keer hardlopen vandaag.....)
     
    vandaag me eindproject ingeleverd, volgende week eindexamen. nu lekker bakken in de tuin onder het genot van hardstyle en vnv lekker traineee
     
    Hoe kan dat nou man ??? Je hebt je moederbord er toch niet onderste boven inzitten hé? :D

    de cpu-connector zat net achter mijn cpu connector, en gezien ik een 8 pin cpu-power connector gesplit heb ipv gewone 4 pin zit die draad er dus over(zie op foto, rechts = boven in pc), dus heb ik die gewoon niet gezien.

    De casefan-connector zit daarentegen net naast de cpu-socket, en er staat pwr-fan op.
    Omdat ik een week geleden een pc voor mn broer heb moeten samenstellen waarbij zowel een pwr-fan als cpu-fan net naast elkaar op stonden had ik het nu pas maar door.

    Design gaat echt nergens over.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Zo'n Poolse vrouw op badoo wil afspreken, ik vertrouw haar telefoon nummer niet het begint met 0176 is dat veilig om te bellen?
     
    Zo'n Poolse vrouw op badoo wil afspreken, ik vertrouw haar telefoon nummer niet het begint met 0176 is dat veilig om te bellen?

    Als het kengetal 0900 is gewoon bellen anders niet veilig
     
    http://www.dailyfinance.nl/nuttige-tools/netnummers-van-nederland

    Is gewoon netnummer van een regio in Den Haag. Wel raar dat zij haar vastnummer geeft ipv gsm

    ---------- Post added 7 June 2013 at 14:50 ----------

    Een "bodybuilder" die wielrenners losers noemt omdat ze verboden middelen gebruiken :rolleyes:

    Ik was even bang dat het een buitenlands nummer was, Den Haag is nog te doen.

    ---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 14:54 ----------

    Als het kengetal 0900 is gewoon bellen anders niet veilig

    Oh dear, schavuit!
     
    Ik was even bang dat het een buitenlands nummer was, Den Haag is nog te doen.

    ---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 14:54 ----------



    Oh dear, schavuit!

    Neem wat hot sauce mee naar die poolse milf, ik heb je gewaarschuwd.
     
    Back
    Naar boven