Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Negeneneenhalf scoren voor 'n opdracht op de uni.
     
    Hey, zit jij op de uni

    Ik zit nu te twijfelen of dit een k*treactie is omdat je denkt dat ik dat van de uni erbij zette om een soort van op te scheppen, of dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent of ik op de uni zit. xD

    Maar indien het een serieuze vraag was: yep.

    Gouden reactie was dat ook :roflol:
     
    Wat doe je op de uni dan. Het dak schoonmaken ???
     
    Twee inwoners van Moeskroen zijn in verdenking gesteld nadat ze een persoon die ze van pedofilie verdachten, bijna drie uur lang hadden geslagen in Moeskroen. Dat meldt het parket van Doornik vandaag. Het slachtoffer werd onder meer met een matrak bewerkt.

    Dit zou veel meer mogen gebeuren! :)
     
    Bots opdrachten af! en over 11 uur loop ik lekker op Hard at Heart :)
     
    BBQ die ontaardt in avondje stappen :)
     
    Ik zit nu te twijfelen of dit een k*treactie is omdat je denkt dat ik dat van de uni erbij zette om een soort van op te scheppen, of dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent of ik op de uni zit. xD

    Maar indien het een serieuze vraag was: yep.

    Gouden reactie was dat ook :roflol:

    wat studeer je?
     
    Negeneneenhalf scoren voor 'n opdracht op de uni.

    Dat is een hele hoge score, Congratulations are in order !! And keep up the good work :)

    ---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 10:36 ----------

    Klinkt al veel beter dan die negers die als een bejaarde zonder tanden praten...

    http://www.youtube.com/watch?v=OAZt6UU7RTg


    Ik houd op ze tijd van rap maar zeker niet van dat geschreeuw van die viezerik.
    Het meest luister ik Ambient of Electronic downtempo en ben aangenaam verrast door Bakermat, kende hun niet, erg lekker.
     
    Back
    Naar boven