Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic


  • 1841142-is_this_real_life.jpg


    zou die kerel echt geen flauw idee hebben dat hij uitlach entertainement is? Duidelijk dat hij minder begaafd is, maar is het uberhaubt mogelijk dat iemand zo'n groot bord voor zn kop heeft?
     
    Die gozer krijgt nu wel genoeg aandacht van alle chicks,alleen omdat ie niet helemaal 100 in de bovenkamer is...

    Voor zover ik weet geldt dat voor alle nieuwe (semi) BNers van de afgelopen jaren.
     
    Voor zover ik weet geldt dat voor alle nieuwe (semi) BNers van de afgelopen jaren.

    Qft. nog nooit zo blij geweest met de uit knop als de laatst 5 jaar or so.
     
    zou die kerel echt geen flauw idee hebben dat hij uitlach entertainement is? Duidelijk dat hij minder begaafd is, maar is het uberhaubt mogelijk dat iemand zo'n groot bord voor zn kop heeft?
    Gezien de frequentie waarmee zoiets voorkomt op DBB denk ik dat het inderdaad prima mogelijk is.
     
    Toch lijkt me dat best fijn leven.

    True, zien vaak t geluk in hele kleine dingen.

    Net als mongolen die ook altijd positief in het leven staan, kunnen de meeste Nederlanders nog wat van leren.
     
    Wellicht IQ van rond de 70. Maar zo'n mensen zijn vaak beter te vertrouwen dan slimmere. Ze doen mss rare / domme dingen maar je kan er vaak op rekenen.
     
    Wellicht IQ van rond de 70. Maar zo'n mensen zijn vaak beter te vertrouwen dan slimmere. Ze doen mss rare / domme dingen maar je kan er vaak op rekenen.
    Zelf kunnen ze vaak niet rekenen.
     
    Wellicht IQ van rond de 70. Maar zo'n mensen zijn vaak beter te vertrouwen dan slimmere.
    eens.

    Ze doen mss rare / domme dingen maar je kan er vaak op rekenen.

    oneens, bij domme mensen ben je alsnog even vaak/vaker genaaid dan bij mensen die je niet kan vertrouwen, omdat ze gewoon zaken vergeten en/of incapabel zijn.


    kortom de slimmere kan je niet vertrouwen door "kwaadwillige" motieven, de dommere kan je niet vertrouwen omwille vh feit dat ze vaak dingen verprutsen.
     
    streetwise =/ iq
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Voor het eerst sinds lange tijd weer op het terras gezeten in de stad gisteren (maakt nu nog steeds mijn dag goed) met daarbij een onderbroekloze (wel wat steviger dame, maar niet verkeerd) aan overkant straat op het terras.

    Hoe lekker het ook weer was met een groepje een koude hoegaarden drinken op het terras in de volle zon......
     
    eens.



    oneens, bij domme mensen ben je alsnog even vaak/vaker genaaid dan bij mensen die je niet kan vertrouwen, omdat ze gewoon zaken vergeten en/of incapabel zijn.


    kortom de slimmere kan je niet vertrouwen door "kwaadwillige" motieven, de dommere kan je niet vertrouwen omwille vh feit dat ze vaak dingen verprutsen.

    Ik denk dat egoïstische motieven beter past.
     
    Joo, ff vraagje.

    Bij Hi bieden ze 3000 SMS + onbeperkt bellen naar andere Hi nummers. Kan ik er van uit gaan dat het dan 3000 SMS of belminuten zijn? Of moet ik elke keer betalen als ik naar een niet Hi nummer bel?


    Prijs lijkt me veel te laag voor de 3000 SMS of 3000 belminuten optie, dus.. wie weet?


    1zufwj.jpg
     
    Joo, ff vraagje.

    Bij Hi bieden ze 3000 SMS + onbeperkt bellen naar andere Hi nummers. Kan ik er van uit gaan dat het dan 3000 SMS of belminuten zijn? Of moet ik elke keer betalen als ik naar een niet Hi nummer bel?


    Prijs lijkt me veel te laag voor de 3000 SMS of 3000 belminuten optie, dus.. wie weet?


    http://i41.tinypic.com/1zufwj.jpg

    Actietarief duurt maar 6 van de 12 maanden. Daarna betaal je waarschijnlijk een bak meer.

    Overigens hebben providers wel vaker gehad dat je onderling gratis kon bellen..
     
    Actietarief duurt maar 6 van de 12 maanden. Daarna betaal je waarschijnlijk een bak meer.

    Overigens hebben providers wel vaker gehad dat je onderling gratis kon bellen..



    13,50 x 6 - 81
    19 x 6 - 114
    34 x 12 - 408

    is samen 603 euro

    toestel kost normaal 670 euro. dus ???


    Edit: ik hoef ook niks extra bij te leggen voor het toestel zelf.. geheel gratis.
     
    eens.



    oneens, bij domme mensen ben je alsnog even vaak/vaker genaaid dan bij mensen die je niet kan vertrouwen, omdat ze gewoon zaken vergeten en/of incapabel zijn.


    kortom de slimmere kan je niet vertrouwen door "kwaadwillige" motieven, de dommere kan je niet vertrouwen omwille vh feit dat ze vaak dingen verprutsen.
    Wat voor dingen verprutsen?
    Dom zijn staat niet gelijk met alles vergeten :P. Heb wel ene gekend bij wie ik altijd vooraf extra sms stuurde ter herinnering omdat hij af en toe durfde te vergeten.
     
    Back
    Naar boven