XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:cool: That's very nice mate !

Thanks man!





En het hoog gooien? :trollface:
Moet zeggen dat dit eerste instantie goed ging gooide bij t opwarmen dik over de begin hoogte.

Toen werd de zak gewijzigd en faalde de wedstrijdbeurten (samen met 8 andere van de 14 ofzo) lat mocht er niet vanaf vallen.

Toch 5e geworden en op de deadlift 2e. Blij mee

--

En mn 1 serie weer verkocht. Lekker wat op verdiend.. nu morgen een passat v5 op mn naam zetten en daar even mee rijden, kunnen nog mooi een set wielen op die ik nog had liggen
 
Laatst bewerkt:
Wat is je 1rm bankdrukken Mike? Die 300kg was echt Nice trouwens!
 
Wat is je 1rm bankdrukken Mike? Die 300kg was echt Nice trouwens!
Weet het niet man ben eigenlijk slecht in bankdrukken... presses zijn over het algemeen wat zwakker. 8 x 120 en 4 x 130 hebk gedaan. lang geleden eens 1 x 135

gok nu met 1rm zo tussen de 140 en 150 te zitten, soon eens testen
 
Als (naast gewoon vrouwen) alleen een penis met een paar ballen je kan opwinden, maar het mannelijke lijf niet, ben je dan gay of bi? Kan me niet voorstellen iets met een man te doen, maar een lekkere vrouwelijke shemale met een grote pik en ballen lijkt me wel onwijs geil.
Oh lawd :roflol:
 
link?

nvm zie het al
 
Witte lederen (rundleder) bank gekocht.. Was afgeprijsd van 2299 naar 599 in verband showroommodel en kleine schade aan de hoek.. Bank is een hoekbak in een U-vorm met een afmeting van 290x360xx172 :D lekker groot dus
 
Log weer eens geupdate
 
Mezelf weer eens verwend. Het geluk zit in kleine dingen. :)

Naamloos.png
 
Komkommer op een croissant? Apart, meet laat het smaken!
 
100l vrieskist gekocht

Kom maar op met kg's vlees, vis en diepvriesfruit. Jummie!
 
Die gozer krijgt nu wel genoeg aandacht van alle chicks, alleen omdat ie niet helemaal 100 in de bovenkamer is...

Daarom hebben alle chicks hier dus met sky gelift
 
Back
Naar boven