MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jouw rijstijl + je zo veel beter voelen = irl stompen krijgen

Hoop echt dat je niet zo rijdt man, je rijdt een ander nog 't graf in.

:roflol: Vanmiddag zat zo'n kerel wel dik te flippen omdat ik hem rechts inhaalde nadat hij na 10 x toeteren nog niet naar rechts gegaan was. Vriend van me was bijna uit gestapt om die kerel paar klappen te verkopen.

Kerel probeerde tijdens t rechts inhalen namelijk nog snel gas te geven zodat ik er niet langs kon alleen 300pk is wat sneller dan een busje.

Dat soort lui moeten ze van de weg af plukken, prima als je links blijft rijden omdat je linksaf moet over 2 kilometer maar geef dan richting aan en ga niet moeilijk doen als mensen rechts er langs gaan.

Dat de examens geldig verklaard zijn, had echt geen zin om ze opnieuw te maken

:roflol: Vanmiddag zat zo'n kerel wel dik te flippen omdat ik hem rechts inhaalde nadat hij na 10 x toeteren nog niet naar rechts gegaan was. Vriend van me was bijna uit gestapt om die kerel paar klappen te verkopen.

Kerel probeerde tijdens t rechts inhalen namelijk nog snel gas te geven zodat ik er niet langs kon alleen 300pk is wat sneller dan een busje.

Dat soort lui moeten ze van de weg af plukken, prima als je links blijft rijden omdat je linksaf moet over 2 kilometer maar geef dan richting aan en ga niet moeilijk doen als mensen rechts er langs gaan.

Never happend

:roflol: zit navigatie in de Audi

Dit lijkt meer op mijn manier van rijden

http://m.youtube.com/watch?v=nHoeHP5l9PQ

RS4...

1hrrl0.gif

Straks gehaktballen in tomatensaus...

Om_5952c5_322870.gif

Mmmm....krijg zin in allemaal zoet. Aftellen naar zondag dan cheatday.

Dit is effe afgewisseld met (denk ik begrijpelijke) momenten van sterke twijfel, maar **** it: op dit moment voelt het goed! Ik ga HEULE interessante dingen doen in de rest van dit jaar en als dingen lopen zoals ze waarschijnlijk gaan lopen dan zit ik eindelijk op de (carriere) positie die ik wil zitten. Wel tig jaar te vroeg en niet gehinderd door enige ervaring, maar **** it.

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Sorry. Moest er even uit.

morgen examen om 9u en moest nu nog een stukje nalezen (wat me 1,5u zou kosten).
Kijk ik op mn rooster, blijkt dat ik pas om 14u examen heb. so much win

Terug
Naar boven