- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
zit navigatie in de Audi
Dit lijkt meer op mijn manier van rijden
http://m.youtube.com/watch?v=nHoeHP5l9PQ
true story
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit navigatie in de Audi
Dit lijkt meer op mijn manier van rijden
http://m.youtube.com/watch?v=nHoeHP5l9PQ
Wel markant dat nou uitgerekend jij zo'n dame aantrekt. Omdat je altijd zegt dat je ouders zo welgestelde mensen zijn.Ben je het zwarte schaap van de familie?
Waarom bench press je meer dan je squat en deadlift?
Twijfel of ze wel echt zo welgesteld zijn, wat die Audi nog waard is ligt op me plankje in de badkamer bij me geurtjes.
En ik ben nog maar een armoedzaaier als ik om me heen kijk dus xyzyyxyz rijk, nah dacht niet.
Aan dat huis zal wel een flinke hypotheek hangen waar pa en ma beide hard voor werken en krom voor moeten liggen.
Verder geen haat tegen je Xyzzyx , alleen soms doe je zo uit de hoogte en daar moet je een keer mee stoppen.
Zoals dat je verteld dat je ook (goed) bent en naar "paupers" buurthuis (hoe je al over hun praat) gaat en daar pepernoten uitdeelt ofzo.
Is lief van je maar doe niet zo neerbuigend want je kijkt toch op hun neer dat druipt van je post af.
Er zijn twee dingen die je naar mijn mening niet doen moet, 1: voor anderen denken, 2: op anderen neerkijken.
Ik was zo een pauper jonge, misschien ben ik het nog, wat ik ook ben ik ben er nog en dat is al een wonder op zich.

Zou zo'n diepe boodschap toch een ander lettertype geven.Wijze woorden man, ben het wel met je eens. Mijn motto is ook kijk nooit op iemand neer tenzij je die gene overeind helpt.![]()
Twijfel of ze wel echt zo welgesteld zijn, wat die Audi nog waard is ligt op me plankje in de badkamer bij me geurtjes.
En ik ben nog maar een armoedzaaier als ik om me heen kijk dus xyzyyxyz rijk, nah dacht niet.
Aan dat huis zal wel een flinke hypotheek hangen waar pa en ma beide hard voor werken en krom voor moeten liggen.
Verder geen haat tegen je Xyzzyx , alleen soms doe je zo uit de hoogte en daar moet je een keer mee stoppen.
Zoals dat je verteld dat je ook (goed) bent en naar "paupers" buurthuis (hoe je al over hun praat) gaat en daar pepernoten uitdeelt ofzo.
Is lief van je maar doe niet zo neerbuigend want je kijkt toch op hun neer dat druipt van je post af.
Er zijn twee dingen die je naar mijn mening niet doen moet, 1: voor anderen denken, 2: op anderen neerkijken.
Ik was zo een pauper jonge, misschien ben ik het nog, wat ik ook ben ik ben er nog en dat is al een wonder op zich.

Zou zo'n diepe boodschap toch een ander lettertype geven.
bedankt voor de tip.
Frustrerende opmerkingen maken brengt vaak interessante reacties teweeg. Beetje mensen tegen het zere been aan trappen moet kunnen toch. Het is niet dat ik in het echt neerbuigend doe of per definitie neerbuigend over mensen denk.
Overigens is de marktwaarde van mijn Audi 25-30.000 euro. Boel makeup dus![]()

Wijze woorden man, ben het wel met je eens. Mijn motto is ook kijk nooit op iemand neer tenzij je die gene overeind helpt.
![]()

Wijze woorden man, ben het wel met je eens. Mijn motto is ook kijk nooit op iemand neer tenzij je die gene overeind helpt.
![]()
Notsherrif etc. want dat doe je wel voortdurend.
Prachtig!! Zie je je hebt dat neerbuigende niet nodig, je kan ook heel grappig zijn!
Die 25 tot 30 gaan we wel redden, Yep, ik ben gek op make up![]()

Ik had laatst een zwerver 50 euro gegeven toen hij aanbood auto te wassen. Kerel had alles netjes voor elkaar, bij restaurant regelde die steeds nieuw water enz enz. Vond t wel mooi dat ondanks de omstandigheden die kerel nog best deed om wat geld te verdienen.
Faith in humanity was restored toen ik hem broodje gezond zag eten op een bankje toen ik terug kwam..
Maar goed, lui die gewoon op hun gat zitten, zielig doen en beetje lopen profiteren van de maatschappij kijk ik gewoon op neer net als lui die het leven van anderen verzieken. Is ook geen enkele reden om ze als gelijke te zien want dan verlaag je jezelf tot het niveau kansloos figuur.![]()
Fout, je weet niet wat hun doorgemaakt hebben of hoe hun geest functioneert, vaak hebben deze mensen grote psychische problemen.
Niemand kiest bewust voor zo een leven in de goot.
Mag je gerust eens proberen.Forum mentaliteit =/= irl mentaliteit.
Alsof ik alle Belgen dom ga noemen in t echt![]()