Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Illegaal vuurwerk is niks mis mee als je anderen er maar niet mee lastig valt.

En enkelband is op vrijwillige basis, niet verplicht door rechter. Anders had de politie zelf wel gekeken waar ik was en wanneer duidelijk was dat ik het niet gedaan had hadden ze de melding gewoon weggemoffeld. Nu zijn ze zo achterlijk geweest om naar de reclassering te stappen en te zeggen dat ik haar lastig viel.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

Ze is gefrustreerd dat ik geld heb en zij een skir leven leid omdat haar pa een postbode is en haar ma niet werkt.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 14:52 ----------

T is meer dat mijn pik niet op intelligentie valt maar meer op uiterlijk :o
Dan heb jij maar een rare pik, want heb de pics van haar gezien :roflol:

kill_it_with_fire-s670x394-304461.jpg

Deadlift PR voor de 3e keer verbroken in 2 weken.

• Like
Waarderingen: mat
Zonet twee serieuse PR's neergezet.
bent over row: 3 x 90 met een relatief strikte vorm en torso bijna horizontaal. (dus 10 kilo meer)
close grip lat pull down met zo'n driehoekig greepje: 4 x 95 (waarbij 80 kilo het gewicht is die overeenkomt met mijn lichaamsgewicht, en ik weeg 88 ongeveer). (ook 10 kilo meer dan vorig record)

bent over row: 3 x 90 met een relatief strikte vorm en torso bijna horizontaal. (dus 10 kilo meer)
close grip lat pull down met zo'n driehoekig greepje: 4 x 95 (waarbij 80 kilo het gewicht is die overeenkomt met mijn lichaamsgewicht, en ik weeg 88 ongeveer). (ook 10 kilo meer dan vorig record)

Waarom bench press je meer dan je squat en deadlift?

Nice mate :cool: karma rep pr is given :)

I Xyzyx I is that you?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijk , panic throttle :D

Terug
Naar boven