- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Niet vergeten dat ze tegelijkertijd ook nog onder invloed van alcohol zijn
Valt wel mee man bij de meeste
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet vergeten dat ze tegelijkertijd ook nog onder invloed van alcohol zijn
snap m nie
Jippie, belastingdienst heeft betaald, bestelling afgerond bij XXL Nutrition ennnnn..dat was t wel eigenlijk.
Nu leren voor morgen

En we zijn nog maar de 20ste...moest je serieus wachten op je belasting centjes omdat je anders geen geld had voor sups?![]()

moest je serieus wachten op je belasting centjes omdat je anders geen geld had voor sups?![]()

Voor mij soon ook een rem op het geld. Van alles kopen zonder na te denken en voltijd werken nu weer sinds 4 jaar 5 dagen naar school.
Iig hopelijk word ik aangenomen. Wist er niks van maar ben alweer aan de late kant. Heb me in 3 steden ingeschreven...
Dat gaat nog iets worden. Minder fysiek zwaar werk, naar school. Hello fysieke kracht gains en hersen gains. Dag zuipbak.
Hopelijk valt er een bijbaantje te vinden om een auto te kunnen blijven rijden en wat geld voor andere dingen
Denk dat het wel een verstandige keus is. Anders sta ik over 10 jaar nog steeds werk te doen wat ik liever niet doe
Zeker. Vergeet niet dat je nog heel lang moet werken. Beter dan een leuke baan met iets wat je echt graag wil. Het zal even krap zijn. Maar reken maar dat het de moeite waard zal zijn.Denk dat het wel een verstandige keus is. Anders sta ik over 10 jaar nog steeds werk te doen wat ik liever niet doe
das echt lol)Idd. Maar een van die verplichtingen is toch die 6000kcal waarvan 500-1000gr vlees haha. hopelijk valt het mn vader mee die kostenJe bent nu nog jong en is het vaak nog gemakkelijker. Nog niet super veel verplichtingen.
Idd beter iets doen wat je leuk vind.
Hopelijk gaat het de moeite waard zijn idd. Nu hele dagen orderpicken is niet mijn ding iig.Zeker. Vergeet niet dat je nog heel lang moet werken. Beter dan een leuke baan met iets wat je echt graag wil. Het zal even krap zijn. Maar reken maar dat het de moeite waard zal zijn.
Ik heb jarenlang met studeren geleefd op witte bonen in tomatensaus en bruine bonen en zo zuinig mogelijk met alles. Maar heb nu wel een baan waar ik elke dag met veel plezier heenga. (en daarnaast heb ik al 4 headhunters aan de lijn gehad die nog wel een baan voor me hadden.das echt lol)
Wat ga je studeren?