Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal dan toch op aanbiedingen uit moeten gaan. En diepvries vlees van lidl is ook niet slecht. Je kan ook denken aan meer vis.. regelmatig 2 kilo panga voor maar 5 euro... je leert er vanzelf mee omgaan.Idd. Maar een van die verplichtingen is toch die 6000kcal waarvan 500-1000gr vlees haha. hopelijk valt het mn vader mee die kosten
Hopelijk gaat het de moeite waard zijn idd. Nu hele dagen orderpicken is niet mijn ding iig.
Media developer is wat het geworden is. Als ik door de wachtlijst kom..

Je zal dan toch op aanbiedingen uit moeten gaan. En diepvries vlees van lidl is ook niet slecht. Je kan ook denken aan meer vis.. regelmatig 2 kilo panga voor maar 5 euro... je leert er vanzelf mee omgaan.
Iets leuks doen en daar je werk van maken is zeker de moeite waard! en orderpicken.. ik moet er niet aan denken dat de hele dag te moeten doen...
Mocht het niets worden met media developer... er zijn nl veel mensen die dat willen worden. Kijk eens om in de techniek. Wordt opvallend veel gevraagd. Maar het moet je wel liggen.
6000kcal per dag. Nice man lekker veel vreten, ik kom al aan als ik na eten kijk.![]()
Ze zoeken bij ons nog 5 operators voor de nieuwe machines...Dankje voor de tips. Techniek trekt me op zich ook wel. Laatst nog een sollicitatiegesprek gehad voor een bbl opleiding proces operator bij een waterschap. Zat bij 8 vd 80 maar helaas niet bij de 2 die overbleven.
maar weet niet of ze ook opleiding geven. Dankje voor de tips. Techniek trekt me op zich ook wel. Laatst nog een sollicitatiegesprek gehad voor een bbl opleiding proces operator bij een waterschap. Zat bij 8 vd 80 maar helaas niet bij de 2 die overbleven.
Zou graag willen ruilen. Lijk nog niks te gainen. Moet vaak ook nog tussen 22.00 - 24.00 uur 3000kcal wegwerken. Maar alles voor die gains he
Bedankt dat je mijn hele gebruikersCP hebt verdoet.
Graag gedaan, vriend.Bedankt dat je mijn hele gebruikersCP hebt verdoet.
Maar hoeveel kcal zal jij moeten eten als je zou gaan cutten? En savonds nog 3000kcal is wel extreem, hehe. Maarja jij bent een topatleet dus moet je ook erna leven, jwz.
Hee, je bent al terug, vriend.

Daarna volgt Ray zijn reactie op mij:
En daarna komt Ray zijn post in een ander topic:

krijg dat cockdocking filmpje maar niet uit mn hoofd :s lol
Dit maakte mijn dag
Mijn reactie op iemand:
Daarna volgt Ray zijn reactie op mij:
En daarna komt Ray zijn post in een ander topic:
![]()

ja man, mag ik jou is cockdocken danff een tijdje rustig aan, je weet tog.
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 22:46 ----------
coïtusie he?