AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

is er iets gebeurt dan dat dit tot gevolg had?

DBB had genoeg van haar en begon te bashen? Logisch gevolg van haar gedrag.

Ze zit trouwens ook aan de roids. Maar dat was al wel duidelijk te zien aan haar "progress" pics in haar gallerij hier

Van die topics is al lang zo. Voor zover ik weet heeft ze nooit topics gemaakt.

Sent from my potato64

is natuurlijk ook een optie, verklaart die

Ze zit trouwens ook aan de roids. Maar dat was al wel duidelijk te zien aan haar "progress" pics in haar gallerij hier
Het wil niet zeggen dat als iemand meer/betere progressie maakt dan jij, dat ie dan meteen aan de roids zit :roflol:

Eerder photoshop dan roids hoor.

brb filter over alle foto's
brb spelen met de schaduwen
brb mezelf voor schut zetten
brb brb brb

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 18:02 ----------

Het wil niet zeggen dat als iemand meer/betere progressie maakt dan jij, dat ie dan meteen aan de roids zit :roflol:
Een non-actief lid white knighten... Volgens mij ben je nu op level 100. :p

Tis confimed ;)

Trouwens, haar huidige ava zegt al genoeg
Confirmed door?

brb brb brb

Confirmed door?

Legit bron ;)

brb brb brb

Confirmed door?
Alsof jij dat niet zou doen als jij zo'n foto's kon maken? :o

:roflol: NO white knighting, ben het gewoon beu dat elke x een redelijk goed fysiek gepost wordt mensen over roids beginnen. Zeker in het ideale lichaam topic. Ik lees meer roids posts dan ik foto's bekijk (no homo)

Alsof jij dat niet zou doen als jij zo'n foto's kon maken? :o

:roflol: NO white knighting, ben het gewoon beu dat elke x een redelijk goed fysiek gepost wordt mensen over roids beginnen. Zeker in het ideale lichaam topic. Ik lees meer roids posts dan ik foto's bekijk (no homo)
Ik ben je maar aan het plagen. No need to be rustled. :o

En nee, ik zou het niet doen. Zo hou je jezelf voor de gek. Net als mensen die een fake gewicht plaatsen, e-lifts enzovoort. Of mensen die beweren rijk te zijn, in een audi rijden, constant in aanraking komen met de politie, minderjarige sletjes,...

dat is wat ik ook dacht, en ik heb als ik me niet vergis in het verleden al eens ooit op haar aangemaakte topics gezocht en toen kreeg ik wel resultaten.
Nope. Ze was bang om gepest te worden in haar log, moest ze er een beginnen. (srs)
Misschien had ze er eentje voor ik hier actief was en werd het verwijdert door die ene moderator die ik niet bij naam kan noemen.

Toch even een lekkere beentraining gedaan ondanks dat ik extreem moe was.
Voelt goed. :D

Ik ben je maar aan het plagen. No need to be rustled. :o

En nee, ik zou het niet doen. Zo hou je jezelf voor de gek. Net als mensen die een fake gewicht plaatsen, e-lifts enzovoort. Of mensen die beweren rijk te zijn, in een audi rijden, constant in aanraking komen met de politie, minderjarige sletjes,...
Hoezo jezelf voor de gek houden? Zo'n shoot als bob K is toch epic man? Toch mooi om een aandenking te hebben voor later als je oud en versleten bent?

Nope. Ze was bang om gepest te worden in haar log, moest ze er een beginnen. (srs)
Misschien had ze er eentje voor ik hier actief was en werd het verwijdert door die ene moderator die ik niet bij naam kan noemen.

ik zei niet dat ze een log had, gewoon onderwerpen:)

Hoezo jezelf voor de gek houden? Zo'n shoot als bob K is toch epic man? Toch mooi om een aandenking te hebben voor later als je oud en versleten bent?
Die shoot heb ik niet gezien. Maar ik heb het eerder over spelen met schaduwen om je spieren beter laten uitkomen (terwijl je amper definitie hebt) een rommelige filter gebruiken enzovoort.

Terug
Naar boven