MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Alleen tijdens je benen training...

    Seems legit

    Waar zie je het woord "alleen" staan?

    ---------- Post added 21 June 2013 at 18:38 ----------

    Denk maar aan die DB of Barbell... of ga je nog niet squatten:P

    Haha, denk wel aan jou op achter me ;)

    Volgende week eerst flat db press proberen, daarna pas squat, postitie van schouder met vasthouden van BB is het probleem :(
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Waar zie je het woord "alleen" staan?

    ---------- Post added 21 June 2013 at 18:38 ----------



    Haha, denk wel aan jou op achter me ;)

    Volgende week eerst flat db press proberen, daarna pas squat, postitie van schouder met vasthouden van BB is het probleem :(

    :kiss:

    Anders ff verschillende houdingen uitproberen met vasthouden ofzo. En front zou ook niet kunnen als je m voor legt en dat wat lichter eerst.

    Blijft naar:(
     
    Waar zie je het woord "alleen" staan?

    ---------- Post added 21 June 2013 at 18:38 ----------



    Haha, denk wel aan jou op achter me ;)

    Volgende week eerst flat db press proberen, daarna pas squat, postitie van schouder met vasthouden van BB is het probleem :(

    Scherp
     
    Die shoot heb ik niet gezien. Maar ik heb het eerder over spelen met schaduwen om je spieren beter laten uitkomen (terwijl je amper definitie hebt) een rommelige filter gebruiken enzovoort.

    Photography (derived from the Greek photos- for "light" and -graphos for "drawing")

    Spelen met licht is wat wij fotografen doen ;)

    Iets wat op iedere BB-shoot gebeurd, en zelfs de hoek van de spots boven bvb het Mr O podium is daarop gebaseerd. Nog niet te spreken over de teint die opgesmeerd wordt "om de spieren beter uit te laten komen"

    Overigens,.. Iets wat er niet "zit" is er ook niet met licht ineens wel hoor ;)

    Off topic, Ik was lvl 100,.. Arnodsi 99 :mad:
     
    5347ad3a_vouwen.gif
     

    Cardio? ;)


    Wanneer ga je die hgh opsturen, Marcel?

    Nono, 24 uurs gym hier in de stad.:)

    HGH?:scratch:



    Bijna level 5 groene balk, dus een goed aankomend weekend.

    Hier bijna level 6.

    ja, ik zit nu op 2492 :D en jij angel?

    3014 nummer 3 in de top 3 checking in.

    Amateurs.:roflol:

    waar kan je zien hoeveel je hebt?
    die lijst?

    Is de enige lijst waarin ik bovenaan sta.:o
     
    Spelen met licht is wat wij fotografen doen ;)

    Iets wat op iedere BB-shoot gebeurd, en zelfs de hoek van de spots boven bvb het Mr O podium is daarop gebaseerd. Nog niet te spreken over de teint die opgesmeerd wordt "om de spieren beter uit te laten komen"

    Overigens,.. Iets wat er niet "zit" is er ook niet met licht ineens wel hoor ;)
    En dan noem je dat een fotoshoot of whatever maar geen progressiepics. En over dat laatste ben ik niet akkoord. Ikzelf als beginner heb mezelf al vaak mispakt aan spiegels en donkere, slechte belichting etc. Verder had ik het ook niet over "iets dat er niet zit" maar over "amper definitie" in het algemeen. ;)
     
    dat iemand vd leiding van dbb restricties heeft gezet op het zoeken naar topics/pics van missnuke. Klikken op haar gemaakte onderwerpen geeft geen resultaten meer, noch kan je zoeken naar het woord "" als je haar als gebruiker opgeeft....:dunno: Zware tijden voor arnodsi.:roflol:
     
    Haar facebook is wegh, ze heeft een ander nummer en volgens mij is ze ook verhuisd.:dunno:


    Zware tijden voor arnodsi.:roflol:

    Opvallen hoe iedereen die jij niet mag zomaar ''verdwijnt'';)
     
    Haar facebook is wegh, ze heeft een ander nummer en volgens mij is ze ook verhuisd.:dunno:


    Zware tijden voor arnodsi.:roflol:
    Hoezo voor mij? Ik krijg nog dagelijks pics van haar hoor :eyebrow:


    Eerder zware tijden voor sky :roflol: nuke weg en geblokt op dbb en fb door sjors en sheren :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 19:44 ----------

    Is er iets wat ie niet heeft?

    :roflol:
    Spieren :trollface:
     
    Hoezo voor mij? Ik krijg nog dagelijks pics van haar hoor :eyebrow:


    Eerder zware tijden voor sky :roflol: nuke weg en geblokt op dbb en fb door sjors en sheren :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 19:44 ----------


    Spieren :trollface:

    :p
     
    Is er iets wat ie niet heeft?

    :roflol:


    :roflol:
    Ja wat zal het waarheidsgehalte hiervan zijn?

    Het zou best kunnen, hij krijgt de folder want was op de hoogte van de aanbieding, het zou nog kunnen.
    makro kaarten zijn makkelijker maar Sligro circuleren er niet veel plus het is duur bij Ven/Sligro.

    ---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 19:54 ----------


    Waarom :o is toch goed van hun.
    Welke branche?
     
    Laatst bewerkt:
    :roflol:
    Ja wat zal het waarheidsgehalte hiervan zijn?

    Het zou best kunnen, hij krijgt de folder want was op de hoogte van de aanbieding, het zou nog kunnen.
    makro kaarten zijn makkelijker maar Sligro circuleren er niet veel plus het is duur bij Ven/Sligro.

    :p

    Staat ook wel op de site. Dus idd hoe waarheidsgetrouw:P
     
    :roflol:
    Ja wat zal het waarheidsgehalte hiervan zijn?

    Het zou best kunnen, hij krijgt de folder want was op de hoogte van de aanbieding, het zou nog kunnen.
    makro kaarten zijn makkelijker maar Sligro circuleren er niet veel plus het is duur bij Ven/Sligro.

    Papier enz hebben we ook van de office center :trollface:

    Macro zit hier niet in de buurt..

    Zal er maar niet over beginnen dat mijn oom en tante een vlees/vis groothandel hebben :trollface:

    in Zwitserland :sad:
     
    Back
    Naar boven