MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • 2zgxhzb.gif

    Nvm
     
    Laatst bewerkt:
    Heerlijk uit eten geweest voor weinig met exquise kwaliteit! (Lang leve de IENS Dinerdagen :D)
     
    Heerlijk uit eten geweest voor weinig met exquise kwaliteit! (Lang leve de IENS Dinerdagen :D)
    klinkt goed :)

    Kreeg vandaag de uitnodiging van een leverancier van ons om mee uit eten te gaan. De procestechneut en verkoper van het bedrijf komen langs om wat problemen die ik in productie met hun materialen hebben te bespreken (tevens een claim bespreken voor de gemiste productie die de bak in kon... ). Ze komen de dag ervoor.. ivm een lange rit.. dus ze vroegen of ik samen met onze inkoper mee zou willen.
    Nou een lekker dinertje sla ik niet af. Ik ken het restaurant. :D Duurt nog wel even maar oke...
     
    Bij mij vroeg hij gewoon om een money shot voor 3 potjes. :o

    Wat een hebbert :mad:

    klinkt goed :)

    Kreeg vandaag de uitnodiging van een leverancier van ons om mee uit eten te gaan. De procestechneut en verkoper van het bedrijf komen langs om wat problemen die ik in productie met hun materialen hebben te bespreken (tevens een claim bespreken voor de gemiste productie die de bak in kon... ). Ze komen de dag ervoor.. ivm een lange rit.. dus ze vroegen of ik samen met onze inkoper mee zou willen.
    Nou een lekker dinertje sla ik niet af. Ik ken het restaurant. :D Duurt nog wel even maar oke...

    Oo nice! Idd lekker van nemen :D
     
    Je moet het wereldje een beetje kennen, Punjab. ;)

    OT: heerlijke training gehad, amper volk in de gym, na lange tijd weer shrugs gedaan... :)

    Nice! Ik kan even een weekje niet shruggen :( k*t stijve nek :mad:
     
    Cadeautje van men schoonvader. 2 vip kaarten voor tt in assen. Voor men pa en ik!
     
    Lekker weekend, morgen misschien wel kfc'tje. Pics vergeleken van aug 2012 en nu, ben best tevreden ;d
     
    Please... Elke keer met een filter werken (en het was wel degelijk een verschillende, of het nu om een filter of schaduwen ging...) is gewoon om je beter voor te doen dan je bent (voor progressiepics dan)


    Nee, ik bedoelde gewoon beginner op het vlak van bb/kt. In de spiegel kijken en denken dat je goed vooruit gaat om dat je dit of dat ziet. Maar eigenlijk is de belichting gewoon slecht en zit je meer naar schaduwen te kijken dan wat anders. Ga je dan voor de spiegel staan met "normale belichting" ziet het er opeens een stuk minder goed uit.


    Het gaat over progressiepics, niet over een fotoshoot.

    En nu hou ik er mee op. Het is een nutteloos onderwerp, no offence.

    De rugfoto's waren steeds op dezelfde plek genomen,.. maar goed,. dat ter zijde,

    No offence taken ;)
    Maar omdat ik het wél interessant vind,..

    Hoe wil je dan dat mensen foto's posten ? Zo plat mogelijk ? of met zo min mogelijk schaduwen.
    Vorm ontstaat door licht én schaduw, simpel.

    Nogmaals, ik zie niet in waarom je jezelf niet optimaal mag fotograferen,.. wat er zit maak je zichtbaar dmv licht.
    Er is niets, maar dan ook niets wat er veranderd aan je lichaam verder,.. what you see is what you get,.. enkel beter zichtbaar, maar niets extra's.
    Dat anderen niet helemaal doorhebben hoe je dat optimaal doet is tot daar aan toe,... maar om dan te zeggen dat je jezelf op deze manier "anders voor doet" vind ik een stap te ver.
    je verzint er geen schaduwen of spieren bij, en wordt er ook niet groter door. Definitie blijft bij hetzelfde lichtgebruik minder als het minder is, en als het meer is, is het ook meer op de foto. ongeacht welk licht er gebruikt wordt.
     
    Cadeautje van men schoonvader. 2 vip kaarten voor tt in assen. Voor men pa en ik!

    mag je dan zelf ook rijden?

    mits je zelf ook mag rijden dan is de enige kans, dat ik m'n schoonzoon zoiets cadeau zou doen is in de hoop dat hij z'n bocht dan verkeerd inschat. :trollfacex:

    see what i noticed there.
     
    mag je dan zelf ook rijden?

    mits je zelf ook mag rijden dan is de enige kans, dat ik m'n schoonzoon zoiets cadeau zou doen is in de hoop dat hij z'n bocht dan verkeerd inschat. :trollfacex:

    see what i noticed there.

    :roflol:

    en ik maar denken waar ik die parachutesprong aan te danken had enkele jaren geleden :o

    @newinthegame, nice !!!
     
    Back
    Naar boven