XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoezo? Anders ga je nog meer op Apple haten om je Windows frustratie kwijt te kunnen? :trollface:

Alsof ik ooit haat op apple op dit forum, mijn brede vriend.

166346d8.jpg

Trainen en dan weer leren voor tentamens.. :sad:

Daniel20, volgens mij ben jij echt een beest. Heb je daar ook foto's van?

'Alles inbegrepen' etentjes maken mij dag bijna altijd goed gaat wel ten koste van een vleesbraai maar eh met dit weer is dat geen pretje. HONGERRR

defqon.1 radio ^^

Samen met vriendin men kuurtje plannen. 6/800mg bold+250test. Liefst tren maar dat vind ze niet zo'n goed idee!:(

****buddy zit me al maanden lastig te vallen dat ik eens mn post moet ophalen, kijk ik net in de bus, zie ik een enveloppe met mn naam erop, met dit erin:

2pync77.jpg

"waarom maakt zoiets homofiels je dag goed, Angelus?" vraagt een verbaasde dbb'er!

wel, verbaasde dbb'er, omdat ik dit te zien kreeg toen ik het kaartje opendeed:
30ni5uu.jpg

:roflol:

Zusje die auto van ma mee wilt waar nog wat zooi van mij in ligt, begint ze op mij te zeuren dat ik een bende van die auto maak (was in dit geval een lege doos ijsjes en wat spullen van school)

Dus pa: ja das nog een stuk minder erg als die 2 versnellingen die jij gesloopt hebt :roflol: zij gelijk stil

ze was week naar Duitsland gegaan met auto van ma en na terugkomst ging die niet meer normaal in z'n 2 en moet je soms stukje vooruit rijden voor je m in zijn achteruit kan krijgen :o

Hallo.
ROT op man fagHOOFD..........\/

Laatst bewerkt:
****buddy zit me al maanden lastig te vallen dat ik eens mn post moet ophalen, kijk ik net in de bus, zie ik een enveloppe met mn naam erop, met dit erin:

2pync77.jpg

"waarom maakt zoiets homofiels je dag goed, Angelus?" vraagt een verbaasde dbb'er!

wel, verbaasde dbb'er, omdat ik dit te zien kreeg toen ik het kaartje opendeed:
30ni5uu.jpg

:roflol:
pics van fb?

Terug
Naar boven