Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

+1

zoek in pua topic naar het woord "kraakpand" met mij als gebruiker, de eerste post staat een pic van haar:)
Wat nou +1 stakker :rolleyes: je weet niet eens waar het over gaat.
dom gelul ......

Is het weer pest Ray weekend ?!
nou dan kom ik wel aan me 7rode.............

Loungebank, joggingbroek, movies en lekker eten:rolleyes:

Oudere heer even blij gemaakt. Hij gaat helaas snel achteruit..:(
Maar met een gemberkoek en roomboter een pak ijsjes en slagroom was hij zeer blij! Hij smulde. Terwijl hij genoot van de slide show van onze vakantiefoto's van IJsland. :D
en toen hij een foto wilde printen en de printer het niet meer deed... even heen en weer gecrosst voor 2 cartridges en die foto die hij zo graag wilde even uitgeprint. Die hangt nu naast zijn bed.
Fijn dat je iemand zo blij kan maken in zijn laatste tijd en dat hij dan ook zo blij is met dit soort simpele dingen die je dan toch even snel voor hem kan doen. :)

Maar met een gemberkoek en roomboter een pak ijsjes en slagroom was hij zeer blij! Hij smulde. Terwijl hij genoot van de slide show van onze vakantiefoto's van IJsland. :D
en toen hij een foto wilde printen en de printer het niet meer deed... even heen en weer gecrosst voor 2 cartridges en die foto die hij zo graag wilde even uitgeprint. Die hangt nu naast zijn bed.
Fijn dat je iemand zo blij kan maken in zijn laatste tijd en dat hij dan ook zo blij is met dit soort simpele dingen die je dan toch even snel voor hem kan doen. :)

Misschien moet je hem omdraaien, gaat die weer de goede kant op :p

Wel herkenbaar van die feelgood momentjes :cool:

Misschien moet je hem omdraaien, gaat die weer de goede kant op :p

Wel herkenbaar van die feelgood momentjes :cool:
Als het leven toch zo simpel was he. ;) zou veel levens mooier maken in de laatste dagen.
Maar het geeft wel een fijn gevoel dat je met zoiets kleins iemand nog zo blij kan maken...

Fijn dat hij er nog van geniet. Gaat hij dat zo slecht?
geeft idd nog wel even een goed gevoel zoiets te kunnen doen.

Als het leven toch zo simpel was he. ;) zou veel levens mooier maken in de laatste dagen.
Maar het geeft wel een fijn gevoel dat je met zoiets kleins iemand nog zo blij kan maken...

True, toen buurvrouw overleden was ook regelmatig buurman geholpen. Kinderen van school halen, oppassen en dat soort dingetjes. Was die ook altijd erg blij mee.

Resultaat na een tijdje was dat jongetje van 8 en meisje van 11 beide beter in cod waren dan hun pa :roflol:

Inb4 onverantwoord hun cod laten spelen

deed me wel goed toen ik alle berichten las op de facebook van m'n moeder en m'n tante naar aanleiding van hun bericht over de sterfdag van mijn vader 22 jaar geleden. leer hierdoor toch weer een beetje iemand kennen die ik nooit heb mogen leren kennen.

Fijn dat hij er nog van geniet. Gaat hij dat zo slecht?
geeft idd nog wel even een goed gevoel zoiets te kunnen doen.
Lichamelijk gaat het snel. Hij verliest enorm snel kracht in zijn armen en benen. 3 weken terug kon hij nog lopen.. vorige week was het strompelen...nu kan de laptop net aan 20 minuten op schoot staan... en daar zit dan al een deken en kussen tussen... dus ja.. lichamelijk gaat het snel achteruit. Maar geestelijk is hij wel beter. Hij geniet van elk klein dingetje.. zoals een plak gemberkoek met een megalaag roomboter.
En hij drinkt oook gewoon lekker als hij dorst heeft. Wat hij voor hij zo slecht was niet durfde ivm zijn nieren. Maar die zijn nu al helemaal gestopt... dus hij probeert nu echt te genieten en dat zie ik aan hem.Ken hem al lang. ;)
Het voelt goed dat je met kleine dingen zoveel kan betekenen voor iemand. Volgende keer moet er weer haring komen.. hij kijkt er nu al naar uit! :D

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 18:18 ----------

True, toen buurvrouw overleden was ook regelmatig buurman geholpen. Kinderen van school halen, oppassen en dat soort dingetjes. Was die ook altijd erg blij mee.

Resultaat na een tijdje was dat jongetje van 8 en meisje van 11 beide beter in cod waren dan hun pa :roflol:

Inb4 onverantwoord hun cod laten spelen
Het zijn vaak die kleine dingen. En zien dat een ander blij is en geholpen kan dan zo fijn zijn. :)

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 18:19 ----------

deed me wel goed toen ik alle berichten las op de facebook van m'n moeder en m'n tante naar aanleiding van hun bericht over de sterfdag van mijn vader 22 jaar geleden. leer hierdoor toch weer een beetje iemand kennen die ik nooit heb mogen leren kennen.
Mooi en apart gevoel.... :kiss:

nogal, was toendertijd net 2 weken oud, dus moet het met de foto's en verhalen doen
Ik kan me er niets bij voorstellen.... :(
Heb zelf mijn vader nooit thuis gehad maar nu wel contact...
Maar ook met foto's en verhalen kan je wel een beeld voor je halen... en wat ik zo hoor wat jeomschrijft zal het een goede man zijn geweest.

SCL holland vandaag gezien

5x175 deadlift

Mijn sprint/hardloop sessie van vanochtend. Heerlijk was dat.

Sterkte ermee, wel mooi dat ie nog geniet voor zover hij kan. :]

Mooi hoor wat je voor hem doet, echt geweldig!!!

Terug
Naar boven