AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • :mad:

    Nog aan het beuken geweest op Defqon afgelopen weekend? Ging er hard aan toe in de blue :cool:

    Haha ja sorry, vind Coone gewoon niks.. Ja boven verwachting, vorig jaar was Blue het enige wat nog een beetje vermakelijk was, maar toen ook nog bij andere podia gestaan bepaalde tijd. Ik was dit keer wel wat later op het terrein zelf, pas rond half 5.. Maar dit keer was de gehele line-up bij Blue gewoon hard, eigenlijk de hele middag/avond daar gebleven (ook vanwege de regen natuurlijk). Weet niet of ik volgend jaar weer ga, vind 8x achter elkaar wel zat eigenlijk haha.. Helemaal omdat de oude locatie veel meer sfeer had aan het strand, en elke keer regen helpt ook niet echt mee. Black ging er ook wel lekker hard aan toe, maar ja ik had niet zo'n om in de regen te staan. Decibel wordt het volgende feest voor mij, dat is toch mijn favoriet de laatste jaren.
     
    15k onzin posts gemaakt en nog niet banned.

    nice.
     
    15k onzin posts gemaakt en nog niet banned.

    nice.

    Ondanks al mijn reports, bleh.

    Ontopic:

    Ziek bed gezien, elektrische boxspring.
    Zit alleen te twijfelen tussen een niet elektrische voor 800 of een wel elektrische voor 1500, moeilijk moeilijk
     
    Ondanks al mijn reports, bleh.

    Hij is matties met EricR, en nu ook Sayer mod is heb je al heulemaal geen kans meer..

    Ot; 4.036 onzinpost's en nogsteeds niet gebanned :thumbs:
     
    Ondanks al mijn reports, bleh.

    Ontopic:

    Ziek bed gezien, elektrische boxspring.
    Zit alleen te twijfelen tussen een niet elektrische voor 800 of een wel elektrische voor 1500, moeilijk moeilijk

    en hoevaak denk je dat elektrische te gaan gebruiken? en zodra et kapoet gaat ben je als nog de sjaak.

    ook kan je gewoon zonder bestellen en eventueel later nog voor elektrisch kiezen
     
    Heb nog niet eens 10k posts en zit hier al langer dan 4 jaar
     
    Hoezo haters?
    Toch een puik bakkie voor iemand van jouw leeftijd?!
     
    Hoezo haters?
    Toch een puik bakkie voor iemand van jouw leeftijd?!

    laatste keer dat ik poste dat ik voor deze auto ging kijken kreeg ik de opmerking koekblik naar me hoofd :rolleyes:

    maar thanks!

    zijn niet veel jongeren van mijn leeftijd die kunnen zeggen dat ze een auto hebben idd :P
     
    laatste keer dat ik poste dat ik voor deze auto ging kijken kreeg ik de opmerking koekblik naar me hoofd :rolleyes:

    maar thanks!

    zijn niet veel jongeren van mijn leeftijd die kunnen zeggen dat ze een auto hebben idd :P

    Daarom! Alles is relatief joh en je mag daar zeker trots op zijn ;) Wss hard voor gewerkt en je poetst hem netjes etc. Respect jonkie! :thumbs:
     
    Koekblik.. zat je in t motor topic of zo
     
    Daarom! Alles is relatief joh en je mag daar zeker trots op zijn ;) Wss hard voor gewerkt en je poetst hem netjes etc. Respect jonkie! :thumbs:

    haha thanks!

    ik heb er nu 2 :$

    beetje jammer dat die andere die ik heb (is dezelfde, maar dan de 75 pk variant) het frame krom is, airbags geklapt zijn en gordels zijn aangespannen
     
    laatste keer dat ik poste dat ik voor deze auto ging kijken kreeg ik de opmerking koekblik naar me hoofd :rolleyes:

    maar thanks!

    zijn niet veel jongeren van mijn leeftijd die kunnen zeggen dat ze een auto hebben idd :P

    Meestal is er een negatieve correlatie met hoe jonger een persoon een auto heeft en het iq van die persoon.

    Dus of je er nou trots op moet zijn :trollface:
     
    Meestal is er een negatieve correlatie met hoe jonger een persoon een auto heeft en het iq van die persoon.

    Dus of je er nou trots op moet zijn :trollface:

    Haha, gelukkig zijn er altijd uitzonderingen op de correlatie ;)
     
    Meestal is er een negatieve correlatie met hoe jonger een persoon een auto heeft en het iq van die persoon.

    Dus of je er nou trots op moet zijn :trollface:

    geen idee wat je bedoeld maar ik begin in september met een hbo opleiding. en heb me MBO al versneld afgerond :dunno:
     
    geen idee wat je bedoeld maar ik begin in september met een hbo opleiding. en heb me MBO al versneld afgerond :dunno:

    Ben jij er 1 waar Punjab op doelde.:p

    Hier is meestal het rijbewijs theorie examen de moeilijkste toets in het leven van de gemiddelde 18/19 jarige met eigen auto :roflol:
     
    Ben jij er 1 waar Punjab op doelde.:p

    Hier is meestal het rijbewijs theorie examen de moeilijkste toets in het leven van de gemiddelde 18/19 jarige met eigen auto :roflol:

    ga nog maar wat spuiten prikken, je praat poep.
     
    Back
    Naar boven