Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • beetje jammer dat die andere die ik heb (is dezelfde, maar dan de 75 pk variant) het frame krom is, airbags geklapt zijn en gordels zijn aangespannen

    maw, die kun je wel wegflikkeren? :p

    geen nut om daar nog veel geld in te pompen imo.
     
    Beetje vreemde conclusie xyz..

    De meeste 18/19 jarige die havo/vwo gedaan hebben zijn nog aan t studeren en hebben dus geen geld voor een eigen auto.

    Durf mijn handen in t vuur te steken dat het gemiddelde iq van alle 18/19 jarige auto bezitters onder de 100 ligt.
     
    maw, die kun je wel wegflikkeren? :p

    geen nut om daar nog veel geld in te pompen imo.

    auto was op bussluis geknalt (nee ik reed niet).

    meer dan 4000 euro schade helaas ja.

    Waarschijnlijk nog wat onderdelen overzetten naar me nieuwe auto (carrosserie van me oude auto was stukken beter, had altijd in een garage gestaan, geen krasje te vinden). en wat onderdelen proberen te verpatsen en de rest naar de sloop.
     
    Ondanks al mijn reports, bleh.

    Ontopic:

    Ziek bed gezien, elektrische boxspring.
    Zit alleen te twijfelen tussen een niet elektrische voor 800 of een wel elektrische voor 1500, moeilijk moeilijk

    Dat elektrisch verstellen is leuk in het begin, maar na een tijdje zal je het waarschijnlijk toch niet meer gebruiken ;) En mocht het motortje ooit stuk gaan buiten de garantieperiode, dan ben je denk ik toch wel aardig wat kwijt om te herstellen.
     
    De meeste 18/19 jarige die havo/vwo gedaan hebben zijn nog aan t studeren en hebben dus geen geld voor een eigen auto.

    Durf mijn handen in t vuur te steken dat het gemiddelde iq van alle 18/19 jarige auto bezitters onder de 100 ligt.

    Burn...!

    Zelfs de domme in die categorie hebben 9/10x geen geld om een auto te hebben...
     
    De meeste 18/19 jarige die havo/vwo gedaan hebben zijn nog aan t studeren en hebben dus geen geld voor een eigen auto.

    Durf mijn handen in t vuur te steken dat het gemiddelde iq van alle 18/19 jarige auto bezitters onder de 100 ligt.

    Auto hoeft geen fortuin te kosten. Rijden genoeg lui in auto's van 400 euries rond.
     
    Ben twee maanden vrij..

    Heb voor nu vrije tijd teveel, wilde 2x pd gaan trainen.. Iemand hier ervaring mee? Kan er namelijk bar weinig over vinden en wat ik kan vinden is niet/of slecht onderbouwd.
     
    Ben twee maanden vrij..

    Heb voor nu vrije tijd teveel, wilde 2x pd gaan trainen.. Iemand hier ervaring mee? Kan er namelijk bar weinig over vinden en wat ik kan vinden is niet/of slecht onderbouwd.

    Waarom zat je vast?
     
    De meeste 18/19 jarige die havo/vwo gedaan hebben zijn nog aan t studeren en hebben dus geen geld voor een eigen auto.

    Durf mijn handen in t vuur te steken dat het gemiddelde iq van alle 18/19 jarige auto bezitters onder de 100 ligt.

    ooit van deeltijd gehoord. debiel.
     
    Nee, gestopt met werken als timmerman en ga weer terug naar school, maar opleiding begint pas in september.

    Geen boterham meer bij elkaar te timmeren? Of ben je het gewoon zat?
     
    ooit van deeltijd gehoord. debiel.


    Haha wind je niet zo kerel, it's the internetz. ;)


    Overigens was ik 19jaar, net twee weken in bezit van me rijbewijs toen ik een 300+pk impreza kocht.
     
    Haha wind je niet zo kerel, it's the internetz. ;)


    Overigens was ik 19jaar, net twee weken in bezit van me rijbewijs toen ik een 300+pk impreza kocht.

    Ja maar jij ziet er nu al uit alsof je ouder bent dan ik ben :p
     
    Haha wind je niet zo kerel, it's the internetz. ;)


    Overigens was ik 19jaar, net twee weken in bezit van me rijbewijs toen ik een 300+pk impreza kocht.

    ik wind me ook totaal niet op :o

    hoe krijg je dat in hemelsnaam verzekerd?
     
    Had je die op naam van je ouders staan? Anders is de verzekering toch super duur?
     
    ik wind me ook totaal niet op :o

    hoe krijg je dat in hemelsnaam verzekerd?

    Verzekerd bij KNMV, was wel ff zoeken inderdaad.. Hoop verzekeringsmaatschappijen doen het niet.

    Denk dat als timmerman je altijd wel werk hebt. Ook al is het niet wit werk, vast wel bijbeunen


    Mwa, bouw ligt redelijk op z'n gat hoor. Maar als je echt wilt werken, kan je wel werk vinden. Moet je alleen niet gek opkijken als je een stuk minder salaris krijgt.
     
    Back
    Naar boven