AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ach als je thuis woont bij je ouders kun je wel de pimp spelen.

Doen al die mbo'ers, wonen bij ouders, eigen auto, dure kleren alles

En dan als ze 30 zijn wonen ze in een flatje met een wijf dat dacht dat ze een kerel hadden die geld had.

Precies de reden waarom ik gelijk uitwonend wil zijn.
Leer je ten eerste met geld omgaan, maar ten tweede weet je ook dat de bitches niet om je geld er zijn :p

Liever een paar jaar op een houtje bijten dan om de rest van mn leven ondergemiddeld te verdienen

Laatst bewerkt:
Sinds ik op houtjes bijt...

En dan als ze 30 zijn wonen ze in een flatje met een wijf dat dacht dat ze een kerel hadden die geld had.

Niet allemaal :p mocht willen datk een eigen auto had zeg haha

Schijnen mensen aan het middelbaar onderwijs ook te doen.

Precies de reden waarom ik gelijk uitwonend wil zijn.
Leer je ten eerste met geld omgaan, maar ten tweede weet je ook dat de bitches niet om je geld er zijn :p

Liever een paar jaar op een houtje bijten dan om de rest van mn leven ondergemiddeld te verdienen

Net alsof je uitwonend moet zijn om normaal met geld om te gaan. Ook alsof je niet goed kan verdienen als je thuiswonend bent. Wat praat jij een onzin. Wat je verdient heeft bijna altijd te maken hoeveel talent je hebt of hoe intelligent je bent.

Net alsof je uitwonend moet zijn om normaal met geld om te gaan. Ook alsof je niet goed kan verdienen als je thuiswonend bent. Wat praat jij een onzin.

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat hoe minder geld je hebt hoe beter je ermee om leert gaan.
Ik zeg niet dat mensen die thuiswonen niet met geld om kunnen gaan

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat hoe minder geld je hebt hoe beter je ermee om leert gaan.
Dat klopt wel ja... ik weet hoe het is om op alles te moeten beknibbelen.. maar 2 x in de week vlees te kunnen eten. Maar daardoor weet je wel hoe je op bepaalde dingen kan besparen en hoe je met weinig veel kan doen. :)

Dat klopt wel ja... ik weet hoe het is om op alles te moeten beknibbelen.. maar 2 x in de week vlees te kunnen eten. Maar daardoor weet je wel hoe je op bepaalde dingen kan besparen en hoe je met weinig veel kan doen. :)

Precies. Het levert voordelen op voor later

Klopt, ikzelf heb 2x op mezelf gewoond (nja, samengewoond) maar beiden keren heel weinig geld te besteden voor boodschappen en vaste lasten. Zo wordt je echt wel bewust van dingen.
Terwijl mijn broer en zus makkelijk dure merken pakken, pak ik eigenlijk altijd de goedkope variant. Helpt je wel inderdaad.

2x per week vlees is niet bepaald voordelig voor de GAINS
Toen woonde ik nog thuis he! ;) en trainde ik nog niet.
Daarna met op kamers gaan was het simpel.... heel veel bonen.. bruin en wit en dan kip erbij! Jummie!!!
nu ben ik wel heel wat ouder (ja ouwe sok ja) en met een baan etc... en dus kan het nu wel elke dag vlees of vis! en lekker veel! :D

Waarom zou het nodig zijn? Er zijn genoeg andere bronnen om je voedingsstoffen uit te halen

Daarom vraag ik het :D Buiten kipfilet (op brood) heb ik eigenlijk geen vlees in mn schema..is me niet eens zo opgevallen haha (ja en beetje tonijn, voor de mensen die vis ook vlees vinden :P )

Daarom vraag ik het :D Buiten kipfilet (op brood) heb ik eigenlijk geen vlees in mn schema..is me niet eens zo opgevallen haha (ja en beetje tonijn, voor de mensen die vis ook vlees vinden :P )

Doe wat koolvis erbij voor epic gainz, zitten alleen eiwitzen in

Terug
Naar boven