XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Je bent toch 19 en je loopt stage toch?

    nope.

    ik deed BBL (4 dagen werken 1 dag school). heb vorige week me diploma behaald voor mbo niv 4. en zou dus een nieuw arbeidscontract krijgen (:
     
    nope.

    ik deed BBL (4 dagen werken 1 dag school). heb vorige week me diploma behaald voor mbo niv 4. en zou dus een nieuw arbeidscontract krijgen (:

    Oo okay. :thumbs:
     
    2 tentamens net gehaald waarvoor ik totaal niet geleerd had, heerlijke lowerbody training gehad en zometeen lekker naar de bios met wat mensen. dag kan niet beter
     
    ik werk al 3 bij dit bedrijf, 1 jaar als stage en twee jaar als MBO BBL (werkte dus 4 dagen per week en 1 dag school). heb vandaag een arbeidsovereenkomst onder me neus gekregen. ze willen mij het minimum loon voor een 20 jarige gaan geven, dat houd in 900 per maand (40 uur per week dus). dus als ik 20 word volgend jaar zou ik het loon van een 21 jarige krijgen, dus 1000 per maand.

    1500 imo is een beetje aan de hoge kant. zou al tevreden zijn met 900/1000 voor 4 dagen per week. das al weer 200 meer in de maand dan dat ze me nu aanbieden

    vandaag weer gesprek gehad met bedrijfsleider over me loon. hij zei eerst nee toen ik vroeg om meer. toen legde ik uit dat ik verschillende bronnen had geraadpleegd en op een iets hoger gemiddelde uitkwam ging hij even onderzoek doen. nu wachten op antwoord.
    Jij laat je gewoon een veel te laag salaris aansmeren? :roflol:
    Met jouw MBO niveau 4 diploma hoor je bij een werkweek van 4 dagen minstens 1200 bruto te krijgen. In geen enkel geval minder.
     
    Jij laat je gewoon een veel te laag salaris aansmeren? :roflol:
    Met jouw MBO niveau 4 diploma hoor je bij een werkweek van 4 dagen minstens 1200 bruto te krijgen. In geen enkel geval minder.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    ik wacht ook nog even af waar me bedrijfsleider meekomt. anders vacaturebank all the wayy
     
    Jij laat je gewoon een veel te laag salaris aansmeren? :roflol:
    Met jouw MBO niveau 4 diploma hoor je bij een werkweek van 4 dagen minstens 1200 bruto te krijgen. In geen enkel geval minder.

    1200 bruto? :roflol: Dat is wat mijn ma maandelijks betaald voor haar werkruimte inclusief elektriciteit. :o

    Kun je überhaupt leven van 1200 euro? Belasting er af, zorg verzekering enz enz.. Mag je al blij zijn als je een paar tientjes per week over houd :o
     
    voor 900 euro per maand werken, is this real life??
     
    Goede training gehad terwijl ik helemaal geen zin had :)
     
    Thanks, nu nog 1.5 jaar vervolgopleiding en dan 3 jaar HBO en ik kan eindelijk aan het werk
     
    Haha als ik die hongerloontjes hier zie voorbij komen ben ik echt blij met mijn loon (die in mijn ogen nog steeds te weinig is).
     
    Haha als ik die hongerloontjes hier zie voorbij komen ben ik echt blij met mijn loon (die in mijn ogen nog steeds te weinig is).
    me too!
    ben wel wat ouder... maar toch.. als ik zie wat mensen van net in de 20 in mijn vak verdienen.. das wel heel wat meer.
     
    1200 bruto? :roflol: Dat is wat mijn ma maandelijks betaald voor haar werkruimte inclusief elektriciteit. :o

    Kun je überhaupt leven van 1200 euro? Belasting er af, zorg verzekering enz enz.. Mag je al blij zijn als je een paar tientjes per week over houd :o
    Ja en hij wilt genoegen nemen met 900/1000 euro bruto :roflol:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    ik wacht ook nog even af waar me bedrijfsleider meekomt. anders vacaturebank all the wayy

    Kan makkelijk iets vinden met 1700 bruto zonder al teveel moeite en wat skills hoor. 900 euro moet je je bed niet eens voor uit willen komen, ook niet als je net pas klaar bent met je mbo.
     
    Ja en hij wilt genoegen nemen met 900/1000 euro bruto :roflol:

    Ach als je thuis woont bij je ouders kun je wel de pimp spelen.

    Doen al die mbo'ers, wonen bij ouders, eigen auto, dure kleren alles

    En dan als ze 30 zijn wonen ze in een flatje met een wijf dat dacht dat ze een kerel hadden die geld had.
     
    Back
    Naar boven