XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

not mad , ik ben altijd onverschillig
en problem ? nee zie mijne eerste zin

come ath me

broertje ****ing hard gepownd met sneeuwballengevecht :o)

en ik was blootvoets weer :')

Deze nacht ging ik opstap, liep daar een chick rond wat ik heb leren kennen via een profielensite. 15 minute later begon ze tegen me te zeveren, ff wat gepraat ging ze naar haar vriendin terug enzo en toen ginge we al door :(

Wat heb ik toch een geluk dat wij thuis een zonnebank hebben :D

De volgende reacties uit het klaag topic maakte mijn dag nu al goed: :roflol:

Haha, jullie zetten leuke karikaturen neer op dit forum, heel vermakelijk. Toch heb ik een beetje medelijden omdat jullie op zaterdagavond niks beters te doen hebben dan onzin topics volspammen op het internet. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

Haha, jullie zetten leuke karikaturen neer op dit forum, heel vermakelijk. Toch heb ik een beetje medelijden omdat jullie op zaterdagavond niks beters te doen hebben dan onzin topics volspammen op het internet. :D

Het is ondertussen al zondag ochtend en ik heb nog geen oog dicht gedaan en ik verveel me nog kapot.
Moet je na gaan hoeveel medelijden je nú met me moet hebben :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik loop wss meer hersenschade op de zaterdagavond dan jij over je hele leven zal hebben

HAha ik heb gewacht op me vriendin heb daarne meerdere malen heerlijke coïtus gehad, en sochtends weer.

hey hey it's a beautiful dayyyyyyyy

Zometeen gourmetten, omnomnomnomnom

Terug
Naar boven