- Waardering
- 12.551
U jelly?
He jelly.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is ondertussen al zondag ochtend en ik heb nog geen oog dicht gedaan en ik verveel me nog kapot.Haha, jullie zetten leuke karikaturen neer op dit forum, heel vermakelijk. Toch heb ik een beetje medelijden omdat jullie op zaterdagavond niks beters te doen hebben dan onzin topics volspammen op het internet.
![]()

De volgende reacties uit het klaag topic maakte mijn dag nu al goed:
Haha, jullie zetten leuke karikaturen neer op dit forum, heel vermakelijk. Toch heb ik een beetje medelijden omdat jullie op zaterdagavond niks beters te doen hebben dan onzin topics volspammen op het internet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
HAha ik heb gewacht op me vriendin heb daarne meerdere malen heerlijke coïtus gehad, en sochtends weer.De volgende reacties uit het klaag topic maakte mijn dag nu al goed:
Haha, jullie zetten leuke karikaturen neer op dit forum, heel vermakelijk. Toch heb ik een beetje medelijden omdat jullie op zaterdagavond niks beters te doen hebben dan onzin topics volspammen op het internet.
![]()

HAha ik heb gewacht op me vriendin heb daarne meerdere malen heerlijke coïtus gehad, en sochtends weer.
![]()
ik heb gisterenavond ook op je vriendin gewacht...
Sopte het lekker bij jou?
son of a b*chnot at all
Inderdaad, k*t sneeuw bijna weg hier, zon schijnt hevig :evilnana: