XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je nog normaal stappen , of komt het een beetje houterig over ? serieuze post
Niemand weet dat ik het heb totdat ik het zeg, kan dus gewoon normaal stappen.. loop niet met gips ofzo lol
het komt wel houterig over als ik mijn voet omdraai en zo voetbal.
zal wel een keer een pic maken

kan je nog normaal stappen , of komt het een beetje houterig over ? serieuze post
so-much-win-i-am-in-love-ddd-10499-1273676392-0.jpg

Niemand weet dat ik het heb totdat ik het zeg, kan dus gewoon normaal stappen.. loop niet met gips ofzo lol

oke dus al bij al valt het nog mee
het gevoel dat je een voet mist , is dat een raar gevoel,
en heb je een minderwaardigheidscomplex doordat je een voet mist ?
grtz

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

die zin was het eerste wat in me opkwam , was een serieuze post maar kon men lach niet inhouden , ik heb wel respect voor peanuthead dat hij er zo makkelijk mee kan leven

heb maar een chillpil genomen zodat ik geen roidrage

oke dus al bij al valt het nog mee
het gevoel dat je een voet mist , is dat een raar gevoel,
en heb je een minderwaardigheidscomplex doordat je een voet mist ?
grtz

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

die zin was het eerste wat in me opkwam , was een serieuze post maar kon men lach niet inhouden , ik heb wel respect voor peanuthead dat hij er zo makkelijk mee kan leven

Nah, niet echt.. zou niet uit kunnen leggen maar je voelt niet dat je iets mist zeg maar. Mensen waarbij hun been later geamputeerd is kunnen wel last hebben van fantoom-pijnen ofzoiets, dus dat hun lichaam dan in de gaten heeft dat er geen voet meer aan vast zit. Bij mij is dit niet het geval omdat ik zo al de vagina uit kwam.
Ik voel me ook zeer minderwaardig.:o

Vind het wel lachen op wat voor creatiefs mensen soms komen, ik lach verder ook om anderen mensen die iets mankeren dus ik zit er niet echt mee hehe

Popping a woody krijgt ineens een hele andere betekenis bij jou:P

ik ben geen ebony marcel hij moet wel blank zijn :mad:

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Popping a woody krijgt ineens een hele andere betekenis bij jou:P
Heb ook geen idee wat popping a woody betekent eigenlijk.

Nah, niet echt.. zou niet uit kunnen leggen maar je voelt niet dat je iets mist zeg maar. Mensen waarbij hun been later geamputeerd is kunnen wel last hebben van fantoom-pijnen ofzoiets, dus dat hun lichaam dan in de gaten heeft dat er geen voet meer aan vast zit. Bij mij is dit niet het geval omdat ik zo al de vagina uit kwam.
Ik voel me ook zeer minderwaardig.:o

Vind het wel lachen op wat voor creatiefs mensen soms komen, ik lach verder ook om anderen mensen die iets mankeren dus ik zit er niet echt mee hehe

ik stel vast dat je ook niet veel gaat gaan zwemmen ?
en kunnen er ook termieten in je houten voet komen ?

ik stel vast dat je ook niet veel gaat gaan zwemmen ?
en kunnen er ook termieten in je houten voet komen ?
Ik ga idd niet veel zwemmen maar dat is meer omdat ik gewoon niet van zwemmen hou, ik heb wel 3 van die k*t diploma's die ik perse moest halen.

Termieten heb ik geen last van, ik moet mijn prothese iedere dag insmeren met azijn om dat te voorkomen hihi

ben gewoon nieuwsgierig

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ik ga idd niet veel zwemmen maar dat is meer omdat ik gewoon niet van zwemmen hou, ik heb wel 3 van die k*t diploma's die ik perse moest halen.

Termieten heb ik geen last van, ik moet mijn prothese iedere dag insmeren met azijn om dat te voorkomen hihi

thx

mensen zeggen dat ik verbitterd ben en egoistisch

Het is ook altijd hetzelfde groepje helden dat alle onzin topics domineerd op dbb.. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven