Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had rekening gehouden met €100 max, vandaar 2TB. 3TB voor max 100 heb je alleen ruk schijven..
thx brode goedmaak gaycoïtus?
Acer Aspire 5542G, zal deze voornamelijk voor schoolwerk gaan gebruiken.
Ja geen zin om meer dan 100 ervoor uit tegeven
Tis wel een 2tb ipv 3.
Als van 3tb geen een is met aan en uit knop in de prijsklasse dan ga ik liever voor 2tb
Had rekening gehouden met €100 max, vandaar 2TB. 3TB voor max 100 heb je alleen ruk schijven..
zoek ook nog een externe hdd, 1 of 2tb is ook voldoende voor me, vorige toshiba is overleden. liefst usb 3.0. rpm liefst 7200 maar 5400 mag ook. ben je daar toevallig nog een van tegengekomen? liefst rond de 80 euro
vorige was met apparte voeding dus kon ik niet aan als ik geen stopcontact had, was best wel gay dus wil liefst een met stroom door usb, maakt dat qua prijs/prestatie wat uit?

We weten niet veel. Hij zag lijkbleek vanmorgen. Op zich bloeddruk wat hoog en hartslag ook.

We weten niet veel. Hij zag lijkbleek vanmorgen. Op zich bloeddruk wat hoog en hartslag ook.
Morgen ziekenhuis voor hartfilmpje en ook effe bloedprikken. Hij blijft af en toe wegvallen.. dus hij gaat deze week niet werken.
Ik denk dat ik voorlopig even deze 2 dagen ochtend dienst ga lopen. (6:00-14:00) ook ivm die crematie.
Zien of ik dat erbij ga redden... Maar morgenmiddag ga ik mee naar het ziekenhuis. Dan duurt het weer een paar dagen en dan uitslag bespreken. Dus ja.. meer weten doen we niet en hij blijft beroerd.![]()
Morgen ziekenhuis voor hartfilmpje en ook effe bloedprikken. Hij blijft af en toe wegvallen.. dus hij gaat deze week niet werken.
Ik denk dat ik voorlopig even deze 2 dagen ochtend dienst ga lopen. (6:00-14:00) ook ivm die crematie.
Zien of ik dat erbij ga redden... Maar morgenmiddag ga ik mee naar het ziekenhuis. Dan duurt het weer een paar dagen en dan uitslag bespreken. Dus ja.. meer weten doen we niet en hij blijft beroerd.![]()
dank je.
dotteren zo jong... tja... eerst morgen maar eens afwachten en wat er dan uitkomt...