MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zolang je niet met creatine begint komt alles goed...

fs3md.jpg

gvd je was me voor :roflol:

ik had de krasactie van XXL nutrition gewonnen. vandaag een mooi pakket afgeleverd :D

90% off Alan Wake.
Lol

29 graden op m'n kamer, dexaprine rush+LB day.. Lijkt wel zweet te regenen hier :roflol:

Niets gevoeld van die Craze... Wel een ****ing zware legday gehad.
Constant in een kelder getraind zonder verluchting/airco...

Ja heb hem op de xbox, echt een tof spel. Heb die 'bundle' genomen met american nightmare erbij.
Heb hem nu ook maar voor de PC meegenomen, helaas heb ik geen PC voor de aankomende weken.
M'n SSD's liggen in reperatie maar de winkel doet alsof ze niet aangekomen zijn terwijl ik gewoon zie dat het afgeleverd is op postnl..

Is wel een redelijk zwaar spel, wilt wel een goede videokaart er voor hebben.
M'n laptop trekt hem namelijk niet..

i7 3632qm 3.2 ghz
8GB 1866mhz ram
HD7730m @ 775 - 1100

Laatst bewerkt:

Weet wel dat de eerste versie van craze ephredine bevatte en de nieuwe versie een afgeleide hiervan.

Voor zover ik heb gehoord is dat alleen bij de usa versie. Amerikaanse versies van pwo's hebben wel vaker verboden stoffen erin zitten, volgens mij zit een afgeleide vorm van ephedrine ook in de usa versie van de nieuwe neurocore

Misverstand is uit de wereld, daar word ik wel blij van......

Had je toch voor die 3 schepjes moeten gaan.
Schepjes zijn voor phaggots. Ik ga het rechtstreeks in m'n oogballen injecteren als een echte beer!

Weet je wat pas echt vreemd is. Rob Riches is CEO van True Performance Nutrition. Waarom gaat hij een PWO kopen van een concurrent... :dunno:

Vandaag iets leuks gedaan! :) Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.

Terug
Naar boven