- Waardering
- 2.135
Gezellie.Vandaag iets leuks gedaan!Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellie.Vandaag iets leuks gedaan!Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.

Vandaag iets leuks gedaan!Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.
ik had de krasactie van XXL nutrition gewonnen. vandaag een mooi pakket afgeleverd![]()
Vandaag iets leuks gedaan!Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.
Jup. Heb ook maar één dag studentenOVrest van de vakantie gelijk betaald reizen.

Pff m'n kontje doet nu al pijn joh :sVandaag iets leuks gedaan!Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.
tell moar!
Je lijkt nu net een wijf door nog geen kwart van alle info te posten, gvd Ray be alpha!!!
Hahaha van die bitches op facebook die een heel vaag jank verhaal online zetten en wanneer iemand dan vraagt wat er is; mmmjaa dat kan ik niet zeggen.
maandje lang tbar row gedaan ipv BOR, nu eef BOR voor lolz. gelijk 15kg zwaarder. ujelly fags dikke 125kg haaa
5reps ja obese powerlifter
maandje lang tbar row gedaan ipv BOR, nu eef BOR voor lolz. gelijk 15kg zwaarder. ujelly fags dikke 125kg haaa
ja houd je wel van he, gebukt tot aan de vloer.Bor moet met rug evenwijdig aan de vloer
Probeer dan maar eens 80 kilo![]()

Je gaat BORs doen bovenop Ronnie Coleman?Sowieso uitvoering voor gewicht.
We zijn niet allema zoals Ronnie Coleman.
Op die man bor kan ik ook de barbell volladen![]()