Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag iets leuks gedaan! :) Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.

i-had-fun-once-meme.jpg

ik had de krasactie van XXL nutrition gewonnen. vandaag een mooi pakket afgeleverd :D

Lekker hoor. Wat zat er bij?

Vandaag iets leuks gedaan! :) Morgen weer iets leuks doen en daarna denk ik ook even wat leuks doen.

Paga slaan gevolgd door fapperdefap?

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 20:55 ----------

Jup. Heb ook maar één dag studentenOV :o rest van de vakantie gelijk betaald reizen.

Dat is lelijk .. Welke school?

tell moar!
Je lijkt nu net een wijf door nog geen kwart van alle info te posten, gvd Ray be alpha!!!

Hahaha van die bitches op facebook die een heel vaag jank verhaal online zetten en wanneer iemand dan vraagt wat er is; mmmjaa dat kan ik niet zeggen.

Hahaha van die bitches op facebook die een heel vaag jank verhaal online zetten en wanneer iemand dan vraagt wat er is; mmmjaa dat kan ik niet zeggen.

Whaha ja, altijd dezelfde wijven die dat doen. En echt gewoon die vraag uitlokken, zijn meestal lelijke wijven die aandacht tekort komen

hihihi was echt zoooo leukie!

leukie neukie

maandje lang tbar row gedaan ipv BOR, nu eef BOR voor lolz. gelijk 15kg zwaarder. ujelly fags dikke 125kg haaa

Wat een liefde hier.

Bor moet met rug evenwijdig aan de vloer;)

Probeer dan maar eens 80 kilo;)

Het nachtcafé is al open hoor jongens.

Terug
Naar boven