- Waardering
- 8.812

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga je uit eten met 3 kerels.... bestellen zij een "lady tournedos" en ik de normale.*lol*

al 6 dagen weinig carbs en veel protein (en weinig kcal) 3500 ongeveer tegenover 5000-6000 ervoor
alleen bij ontbijt 150gr havermout en dan voor de training pas weer en na de training. kracht lijkt nog steeds goed
3tje deficit deadlift (stang stukje boven voeten) 250kg zonder belt
Ga je uit eten met 3 kerels.... bestellen zij een "lady tournedos" en ik de normale.*lol*

yep... me hungry na zo een intensieve dag!Als dat geen kerels waren zou jij het ook niet zijn!

Das een bekende.. als ik op mijn werk om 10:00 aan mijn eieren ga... en mijn bak brood neerzet met de lunch.mijn kerel vraagt zich elke keer nog steeds af waar ik al dat eten laat
en alle dames zeggen dat ik minder moet gaan eten anders groei ik dicht![]()

nog nooit gezien250? das nog weinig hoorlady portie daar was inderdaad mogelijk.. was slechts 170 gr.. mijne was 250 gr... das tenminste een stukje vlees!![]()

bij ons wordt er altijd 200g pp aangeradenTrek ik niet in twijfel hoor! (toch al mooi dat ze meer eet dan de kerels
)Ja tuurlijk, maar als je gaat uit eten ga je toch voor iets meer? Ik ga morgen BBQ'en, dan denk je toch niet dat ik stop bij 200 gr vlees??250g is een normale portie zebij ons wordt er altijd 200g pp aangeraden
Trek ik niet in twijfel hoor! (toch al mooi dat ze meer eet dan de kerels)
---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 22:52 ----------
Ja tuurlijk, maar als je gaat uit eten ga je toch voor iets meer? Ik ga morgen BBQ'en, dan denk je toch niet dat ik stop bij 200 gr vlees??
Maar dat was alleen het vlees van het hoofdgerecht he!

Je kan je niet altijd laten gaan hèTrek ik niet in twijfel hoor! (toch al mooi dat ze meer eet dan de kerels)
---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 22:52 ----------
Ja tuurlijk, maar als je gaat uit eten ga je toch voor iets meer? Ik ga morgen BBQ'en, dan denk je toch niet dat ik stop bij 200 gr vlees??
daarnet ook maar beperkt gegeten 
Hahhahaha. kerels op mijn werk eet ik er ook uit hoor!Trek ik niet in twijfel hoor! (toch al mooi dat ze meer eet dan de kerels)