AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

We gaan met 3 mensen in de auto zitten maar enkel 2 zielen, ik vraag me af of we zo eerder op de locatie gaan zijn

Sommigen zeggen, als je een ginger meeneemt die meer chemicals heeft als een farmaceutisch bedrijf, dat de moleculen in je banden spontaan beginnen te clean and jerken en dat je hierdoor meer voorwaartse momentum krijgt.

als die ginger, zijn broeder bijeen roept, dan zie je zulke kuiten opduiken dat je blinde darm ineens ray charles begint na te doen en je milt begint de lambada te dansen.

Dus ja, een ginger in je car heeft negatieve gevolgen. Het is dan ook aangeraden om deze soulless people te negeren en hun voeden met zalm met daarop een laagje uranium.

EIN-DE-LIJK VAKANTIE! ik vind helemaal mooi!!!! :D

Yep.. mijn doel staat in mijn geheugen gegrift! :)
en altijd welkom hoor! Heb wel al vaker een BBQ voor 25 man in elkaar gedraaid 4 x... zal es kijken of ik nog een foto kan vinden. (was wel voor 22 senioren.. maar man.. die kunnen vreten als ze het krijgen! :D)

heb een paar fotootjes gevonden... maar niet echt waar alles opstaat. Wat ze kregen.
* Vooraf koffie met koek

* zelfgemaakte kipsate + saus
* hawaispies zelf gekruid
* verse zelfgemaakte hamburgers
* biefstukspiezen met paprika

Daarbij: verse komkommer/paprika salade, tomaten uien salade, zoetzuur salade, brood, 4 soorten saus, huzarensalade vers gemaakt, onbeperkt fris, wijn en bier.

* daarna meloen met slagroom
* koffie met koek
* presentje mee naar huis.

alles voor maar 10 euro en voor mij 1 dag in de keuken. (en voorbereidingen en achteraf alles regelenkomt er nog bij. 25 mensen, 3 partytenten en muziek. Locatie gratis BBQ te leen en heb dit 5 jaar achtereen voor die groep gedaan. En we hadden altijd wel geld over waar we weer wat extra voorkonden doen. :D

Fotot van verse sateh op de BBQ, hamburgers bakken (dat jaar regende het helaas) en de salades en lege tafel na het genieten. :)
34ni2o5.jpg

2z9gveo.jpg

11aeo9z.jpg

1o3dpz.jpg

Amstel.... Dit kan je dag niet goed maken :treuren:

Ja sneetje...

Week extra vakantie. Er is een lesdag gepland in een stageweek dus verschuif ik de stage gewoon.

9 weken vakantie vind ik ook prima.

Toen ik net dat meisje achter de kassa in haar ogen aankeek, en wij allebei moesten blozen. Nu zit ik hier met vlinders in mijn buik, verlangend naar haar..Ik wil in haar duiken en voelen hoe zij aanvoelt, en zij wil volgens mij ook wel wat meer van mij weten...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen ik net dat meisje achter de kassa in haar ogen aankeek, en wij allebei moesten blozen. Nu zit ik hier met vlinders in mijn buik, verlangend naar haar..Ik wil in haar duiken en voelen hoe zij aanvoelt, en zij wil volgens mij ook wel wat meer van mij weten...

hah gayyy

wtf ben je een jongetje van 13

[Link niet meer beschikbaar]

haha nice cryptoread, pas wel op he dat je niet doorslaat in ene obsessie als ze je afwijst!
voor je het weet post je hier een foto van een schilderij geverfd met haar bloed en gedecoreerd met wat
organen.... ;O

je moet verrassingseieren kopen, bij de kassa maak je die open en 1tje geef je aan haar met een briefje met
je nummer eraan.... dit werkt, 60% of the time, it works everytime...

Ik denk dat ze je pincode wilt weten en verlangt naar je pinpas

Terug
Naar boven