Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat een achterlijke wijvendiscussie is dit weer... Ga terug naar de vrouwensectie om over zo'n details te praten.

Haha inderdaad. Als ik eenmaal aan vlees eten begin en er is in overvloed dan is 4.5 stukken vlees het voorgerecht :)
voor mijn 18e verjaardag van mn ouders een tegoedbon gekregen voor restaurant van kennissen van ons --> ongeveer 1.2kg biefstuk. Nog nooit zo lekker kunnen eten!

1.93m @ 87kg / 13%,.... Ik zeg: vaker doen zo'n shitload aan vlees !!! :p :D :D

Kip en Tilapia meer heb je niet nodig hahaha

Gelukkig is hij nog niet zo bejaard als jou :trollface:

Vrouwtje noemt dat ervaring :o

waarom moest je me nu weer uit die droom halen :o
al is de spiegel ook steeds minder lief,.. wat begon met een inhammetje, lijken nu wel landingsbanen aan het worden :D

Laatst bewerkt:
Op de zalm na kun je mij voor de rest echt wel wakker komen maken ;):D
Wel wilde zalm he! smaakt heel anders!
Gewone zalm vind ik dik overrated.. smaakt niet lekker...
Gerookt daarentegen... Kom maar op! :meal:

en het mosselseizoen komt er weer aan! :D Yeah!!

Wel wilde zalm he! smaakt heel anders!
Gewone zalm vind ik dik overrated.. smaakt niet lekker...
Gerookt daarentegen... Kom maar op! :meal:

en het mosselseizoen komt er weer aan! :D Yeah!!

Ok wilde zalm kan ik me inderdaad nog in vinden. En mosselen alleen jammer zit op dieet tot januari dus na die tijd weer genieten van eten :D

Nutella breakfast en vanmiddag bbq'en :D

Maar ehm... mosselen zijn ook mager (mits je ze kookt natuurlijk)... of andersoortig dieet?

Wedstrijd dieet en wat de coach opschrijft mag ik eten en voor de rest niets. Het lijstje zegt wat en wanneer ik mag eten. Hoef het ook niet te vragen standaard antwoord is dan staat het op de lijst ? Zo niet nee dan mag het niet.

Wedstrijd dieet en wat de coach opschrijft mag ik eten en voor de rest niets. Het lijstje zegt wat en wanneer ik mag eten. Hoef het ook niet te vragen standaard antwoord is dan staat het op de lijst ? Zo niet nee dan mag het niet.
Snap hem.. zit zelf ook een beetje zo.. maar ik kan en mag "nu nog wel" wat variëren in het avondeten.
Dus ik heb nu nog even geluk.

Ok mooi ook een wedstrijd voor ogen ?. En dat is fijn als je mag afwisselen
Dat niet.. (nog niet) eerst moet ik flink wat aan massa gaan winnen en alles weer wat op peil krijgen. Dus voor nu trainingsschema en voedingsschema. Ben nog maar net 3 weken met beide bezig....:o
Zoals mijn coach het zei.... je bent nu het weekend nog vrij en je avondmaaltijden ook...
dus er staat mij ook nog wel wat te verwachten :rolleyes: maar ik kijk ernaar uit. Want dat helpt mij met mijn fysiek! en dat is wat telt! :)

Dat niet.. (nog niet) eerst moet ik flink wat aan massa gaan winnen en alles weer wat op peil krijgen. Dus voor nu trainingsschema en voedingsschema. Ben nog maar net 3 weken met beide bezig....:o
Zoals mijn coach het zei.... je bent nu het weekend nog vrij en je avondmaaltijden ook...
dus er staat mij ook nog wel wat te verwachten :rolleyes: maar ik kijk ernaar uit. Want dat helpt mij met mijn fysiek! en dat is wat telt! :)

Ok mooi succes met je doel. De instelling is er al ;). En on-topic aangezien ik een keer mee mag eten (met goedkeuren van je man :D) is mijn dag ook weer goed

Ok mooi succes met je doel. De instelling is er al ;). En on-topic aangezien ik een keer mee mag eten (met goedkeuren van je man :D) is mijn dag ook weer goed
Yep.. mijn doel staat in mijn geheugen gegrift! :)
en altijd welkom hoor! Heb wel al vaker een BBQ voor 25 man in elkaar gedraaid 4 x... zal es kijken of ik nog een foto kan vinden. (was wel voor 22 senioren.. maar man.. die kunnen vreten als ze het krijgen! :D)

heb een paar fotootjes gevonden... maar niet echt waar alles opstaat. Wat ze kregen.
* Vooraf koffie met koek

* zelfgemaakte kipsate + saus
* hawaispies zelf gekruid
* verse zelfgemaakte hamburgers
* biefstukspiezen met paprika

Daarbij: verse komkommer/paprika salade, tomaten uien salade, zoetzuur salade, brood, 4 soorten saus, huzarensalade vers gemaakt, onbeperkt fris, wijn en bier.

* daarna meloen met slagroom
* koffie met koek
* presentje mee naar huis.

alles voor maar 10 euro en voor mij 1 dag in de keuken. (en voorbereidingen en achteraf alles regelenkomt er nog bij. 25 mensen, 3 partytenten en muziek. Locatie gratis BBQ te leen en heb dit 5 jaar achtereen voor die groep gedaan. En we hadden altijd wel geld over waar we weer wat extra voorkonden doen. :D

Fotot van verse sateh op de BBQ, hamburgers bakken (dat jaar regende het helaas) en de salades en lege tafel na het genieten. :)
34ni2o5.jpg

2z9gveo.jpg

11aeo9z.jpg

1o3dpz.jpg

Laatst bewerkt:
Naar de finale van Nederland kijken vandaag met een natural born ginger :D

Terug
Naar boven