AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

An idiot abroad op discovery hd... omg hilarisch

Je kan je niet altijd laten gaan hè ;) daarnet ook maar beperkt gegeten :(

Tijdje geleden gaan bbqen met mijn werk, had 2 kipfilets, 1 steak, 1 worst en een halve hamburger op. Ze vroegen waar ik het allemaal stak! (deed toen nog wel IF)

Dit valt toch ook nog wel mee? 4,5 stukjes vlees :p. Ik kan zo 2u aan een stuk door vreten met een bbq

Dit valt toch ook nog wel mee? 4,5 stukjes vlees :p. Ik kan zo 2u aan een stuk door vreten met een bbq

Haha inderdaad. Als ik eenmaal aan vlees eten begin en er is in overvloed dan is 4.5 stukken vlees het voorgerecht :)
voor mijn 18e verjaardag van mn ouders een tegoedbon gekregen voor restaurant van kennissen van ons --> ongeveer 1.2kg biefstuk. Nog nooit zo lekker kunnen eten!

Huh? Dat bepaal jij niet. :D

Eigen BBQ gelukkig, dus hadden alleen garnalen en kip. Paar stukjes brood, veel prosecco, mooie avond :heart:
Laatste gasten zwerven nog door huis, maar ik houd t voor gezien.

Lees net dat 200gr het gemiddelde is :lol:
Maar je hebt altijd baas boven baas ;) :P

Haha inderdaad. Als ik eenmaal aan vlees eten begin en er is in overvloed dan is 4.5 stukken vlees het voorgerecht :)
voor mijn 18e verjaardag van mn ouders een tegoedbon gekregen voor restaurant van kennissen van ons --> ongeveer 1.2kg biefstuk. Nog nooit zo lekker kunnen eten!
1kg aan enkel vlees vind ik toch al behoorlijk hoor :p
Dit met een shitload aan stokbrood, groenten en pasta = arnodsi die bijna naar huis kan rollen

In before iedereen stoere verhalen gaat vertellen over hoeveel ze kunnen eten

Lekker diep geslapen. Zo heerlijk krachtsporten & sprinten. Wordt een prachtdag vandaag:)

Heb een goeie nacht gehad na een week bijna niet slapen.
zeker wel van 1:00-6:30! ... slechts 1 x bewust wakker geweest.... voor mij wel uniek en wel dankzij een half slaappilletje. Maar had het ook hard nodig.:) Daarna nog effe weggezakt en opeens 7:30... dus toch maar eruit voor ik koppijn krijg.

Trickster heeft bewijs dat hij zoveel op kan de rest van de E-Hero's ook ?

Alleen een stukje vlees ja. Wat eet jij dan bij een 3 gangen menu? Een half kilo vlees weg?

Je weet toch dat er bij een 3-gangen menu a) een voorgerecht is, wat per definitie maar een kleine portie van alles bevat; en b) ook een dessert is, wat hoegenaamd geen vlees bevat. Dus een 3 gangen menu zijn niet gewoon 3 borden met een hoop vlees.. Lijkt me dat jij toch geen culinaire hoogvlieger bent, jongedame.

Je weet toch dat er bij een 3-gangen menu a) een voorgerecht is, wat per definitie maar een kleine portie van alles bevat; en b) ook een dessert is, wat hoegenaamd geen vlees bevat. Dus een 3 gangen menu zijn niet gewoon 3 borden met een hoop vlees.. Lijkt me dat jij toch geen culinaire hoogvlieger bent, jongedame.

Idd en daar ging het verhaal om. Persoon had bij een 3 gangen menu een stukje vlees van 250 gram. Dat werdt weinig bevonden. Dus reageerde ik daarop dat dat volgens mij voldoende is in een 3gangen menu aangezien je dus ook een voor en na hebt.

Als je puur alleen vlees eet zal je vast meer kunnen eten maar daar ging het in dit geval niet om :)

Terug
Naar boven