Ja tuurlijk, maar als je gaat uit eten ga je toch voor iets meer? Ik ga morgen BBQ'en, dan denk je toch niet dat ik stop bij 200 gr vlees??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tuurlijk, maar als je gaat uit eten ga je toch voor iets meer? Ik ga morgen BBQ'en, dan denk je toch niet dat ik stop bij 200 gr vlees??
Je kan je niet altijd laten gaan hèdaarnet ook maar beperkt gegeten
Tijdje geleden gaan bbqen met mijn werk, had 2 kipfilets, 1 steak, 1 worst en een halve hamburger op. Ze vroegen waar ik het allemaal stak! (deed toen nog wel IF)
. Ik kan zo 2u aan een stuk door vreten met een bbqDit valt toch ook nog wel mee? 4,5 stukjes vlees. Ik kan zo 2u aan een stuk door vreten met een bbq

Huh? Dat bepaal jij niet.
Eigen BBQ gelukkig, dus hadden alleen garnalen en kip. Paar stukjes brood, veel prosecco, mooie avond
Laatste gasten zwerven nog door huis, maar ik houd t voor gezien.

Dit valt toch ook nog wel mee? 4,5 stukjes vlees. Ik kan zo 2u aan een stuk door vreten met een bbq
1kg aan enkel vlees vind ik toch al behoorlijk hoorHaha inderdaad. Als ik eenmaal aan vlees eten begin en er is in overvloed dan is 4.5 stukken vlees het voorgerecht
voor mijn 18e verjaardag van mn ouders een tegoedbon gekregen voor restaurant van kennissen van ons --> ongeveer 1.2kg biefstuk. Nog nooit zo lekker kunnen eten!

Lees net dat 200gr het gemiddelde is
Maar je hebt altijd baas boven baas![]()
![]()
Daarna nog effe weggezakt en opeens 7:30... dus toch maar eruit voor ik koppijn krijg.Een dbb-wedstrijd lijkt me een perfect idee zodat sommig phaggots in het vervolg hun bek houden. Ik wil het eten wel klaarmaken.Trickster heeft bewijs dat hij zoveel op kan de rest van de E-Hero's ook ?

Alleen een stukje vlees ja. Wat eet jij dan bij een 3 gangen menu? Een half kilo vlees weg?
Je weet toch dat er bij een 3-gangen menu a) een voorgerecht is, wat per definitie maar een kleine portie van alles bevat; en b) ook een dessert is, wat hoegenaamd geen vlees bevat. Dus een 3 gangen menu zijn niet gewoon 3 borden met een hoop vlees.. Lijkt me dat jij toch geen culinaire hoogvlieger bent, jongedame.

Alleen een stukje vlees ja. Wat eet jij dan bij een 3 gangen menu? Een half kilo vlees weg?