AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Geslaagde ingreep van mn pink (ganglion) en nu lekker in de zon zitten.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Geweldige site :)
     
    Verhuurder zet de tuinsproeier aan (zonder eerst in de tuin te kijken of er iemand zit) terwijl m'n huisgenoot pal naast dat ding 'n boek zit te lezen :roflol:
     
    Bak met slaatje gemaakt door moeders.
    Had gister al om extra gevraagd maar leek niks over te zijn maar toch bakje gekregen :D
    Omnomnomnom
     
    Begint lekker te betrekken en te waaien hier. Temperatuur wordt met de minuut aangenamer :)
     
    Een whey emmer gevuld met heerlijk koud water voor mn voeten, alleen jammer dat mn voeten net 2 maten te groot zijn dus echt comfortabel zit het ook weer niet.
     
    Instructeur vraagt of ik hulp nodig heb.
    - Nee dankje, gaat goed.
    Als je vragen hebt kun je aan mij stellen.
    - Is goed.

    Doe ik 'n setje BORs, word ik erop gewezen dat ik hem verkeerd uitvoer.


    Omdat ik hem gesupineerd vasthield en dan 'train je alleen je biceps'.

    :)
     
    Kun je juist beter squeezen toch :P

    Rare trainert, je traint inderdaad je biceps maar niet alleen maar xD
     
    xd lekker squeezen xDddDd
     
    Squeez die bitch ja squeezzz zuhh
     
    Instructeur vraagt of ik hulp nodig heb.
    - Nee dankje, gaat goed.
    Als je vragen hebt kun je aan mij stellen.
    - Is goed.

    Doe ik 'n setje BORs, word ik erop gewezen dat ik hem verkeerd uitvoer.


    Omdat ik hem gesupineerd vasthield en dan 'train je alleen je biceps'.

    :)

    Haha, wat was je antwoord? Bert stare of glimlach + knikken zoals je zou naar een retard die iets probeert uit te leggen dat je weet dat verkeerd is?
     
    Haha, wat was je antwoord? Bert stare of glimlach + knikken zoals je zou naar een retard die iets probeert uit te leggen dat je weet dat verkeerd is?
    Nope, want dit was precies het type instructeur wat dan even haarfijn, in alle detail der broscience (bromillah), gaat uitleggen waarom het fout is. De tijd van discussie voeren in een gym heb ik tevens ook al gehad, dus ik hanteer meestal de 'moet van m'n fysio', of iets in die richting.

    Blijf me verbazen, hij was 'n kop kleiner en scheelde zo'n 40 kg met mij. Ga weg.
     
    Nope, want dit was precies het type instructeur wat dan even haarfijn, in alle detail der broscience (bromillah), gaat uitleggen waarom het fout is. De tijd van discussie voeren in een gym heb ik tevens ook al gehad, dus ik hanteer meestal de 'moet van m'n fysio', of iets in die richting.

    Blijf me verbazen, hij was 'n kop kleiner en scheelde zo'n 40 kg met mij. Ga weg.

    Ik begrijp dat je niet wil in discussie treden.
    Ik zou het toch niet kunnen laten en zou zeggen; Je traint nooit 'alleen' iets, en al helemaal niet bij compound oefeningen. En ook met deze grip is the prime mover nog steeds je rug en je biceps zijn dynamic stabilizers.
     
    Ik begrijp dat je niet wil in discussie treden.
    Ik zou het toch niet kunnen laten en zou zeggen; Je traint nooit 'alleen' iets, en al helemaal niet bij compound oefeningen. En ook met deze grip is the prime mover nog steeds je rug en je biceps zijn dynamic stabilizers.
    Hij begon al te kwijlen toen ik zei dat ik bewust een gesupineerde grip hanteerde (moest uitbeelden wat gesupineerd was, vervolgens dus de fysio card geplayed).
     
    Back
    Naar boven